19 Mart 2012 Pazartesi

Güneş Gülerse



Gülüşlerine gamzeleri dokunduyor yine güneş:)) bende ise ılıman bir günün, yorgun savaşçısı olmuş bir haller söz konusu ... Sabah temizlik bitti... Oğlumun banyo macerası, üzerindekileri çıkar, yıka, oyna, banyodan al, kurula, giydir derken uykuyla son buldu... Şekerli, kaymaklı tatlı uykusuna devam ediyor, Ben de kek yaptım. (kakaolu) Eve sinen bu kokuya hayranım. Yaşanmış bir öyküyü anlatıyor gibi hafifce dağılıyor odalara, kimin burnuna gelse ya küçüklüğünü hatırlıyor, yada kokulara gizlenen hatıralar vardır ya, işte onlar bir anda ortaya çıkıveriyor... küçüklüğünü hatırlamak dedim de, Rahmetli anneannem çocukluğumun baş kahramanı, komik, bilge, eğlenceli kadın... Beraber kek, boğaca, elmalı kurabiye yapardık. Tarçının elmaya bu denli yakıştığını, beklenmedik misafirlere her daim ikram edilecek bir kavonoz kurabiye bulunması gerektiğini, kek bz. kokuların evi ev yapan en yegane değerler olduğunu, bir çocuğa bıkmadan usanmadan tatlı dille yetişkinlerle sohbet ediyormuş konuşmasını, hep anneannemden öğrendim...Nur içinde yatsın anneanneciğim. Güneşin gülüşleri ile içimi ısıtıyor, ışınıyla dağılan gamzelerine anılarımı dolduruyorum...

10 yorum:

  1. beni de alir goturur uzak derin bir yerlere kek kokulari ! cocuklariminda ayni sicak bir ortam hatiralarini tetitlemeleri acisindan evde ara sira yaparim, bilhassa uzgun,ve neseli olduklari zamanarda daha bir fazla yaparim.;) guzel paylasim ;)tesekurler canim !

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık afiyet olsun ...
    (nacizane bir fikir ; yazı boyutu çok küçük okumakta zorluyor)

    YanıtlaSil
  3. canım yaa..önce oluşuna banyo uyku çok güzel bende kızımı yıkadım...ama gözlerimi yaşartan aneannenle olan sohbetlerin benide o günlere götürdün. sagolasın hepsi nur içinde yatsın. bende çok özledim,annemı ve anneannemi:))

    YanıtlaSil
  4. (eda)
    Canım, aynı duyguları paylaşmak ne güzel:)) bu arada dikkatini çekti mi bilmem, yorum penceresinden sonra, yorum sorgulamayıda bulup iptal ettim:)) böyle çok daha rahat:))Güzel cümlelerin için ben teşekkür ederim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. (çiler)
    Teşekkürler, keşke mümkün olabilse de ikram edebilseydim:))
    Fikrini dikkate alıp yazıları büyüttüm... teşekkürler...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. (fadinin sanati)
    Canımsın,hepsi nur içinde yatsın...
    Hatıralarda yaşamaları ne güzel, unutmamalı insan o sıcaklığı...
    Duygularımızı karşılıklı paylaştığımıza çok seviniyorum...
    Prensese öpücükler...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Nur icinde yatsinlar,
    Onlarin bizlere kattiklarini, insan cok yillar sonra anliyor !
    Gunesin daima isitmasi dileklerimle

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. (Bir Dut Masalı - nUnU)
    Sağolun, haklısınız...
    Güzel dilekleriniz için teşekkürler...
    Güneş yüreğinizi her daim aydınlatsın...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. blogger anelerde gördüm siteni çok samimi buldum ve çok beğendim. takipteyim... Ben de beklerim ;)

    YanıtlaSil
  10. (Fincan Teyze)
    çok naziksiniz, teşekkürler...
    Ben de sizinleyim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...