30 Mart 2012 Cuma

Tek Tek İncele!



Acı verici şeyleri yapabilen insanlar ancak acı çekmiş insanlar olabilir.Ancak incinmiş olanlar başkalrını incitebilirler.Ancak yüreğini kapatmış olan insanlar sevgisiz hareketlerde bulunabilir.

* Bence varlığımızın nedeni,en yüce halimize ulaşacak kadar büyümek ve aslında kim olduğumuzu hatırlamaktır.
* Cesaret korkunun yokluğu değil ,korkunun içinden yürüyüp sizin için önemli olan amacı kovalamaktır.

* Hayatta bekleyebileceğiniz bir tek şey varsa o da beklenmeyen şeydir.

* Hiç kimse kendi başına bir ada değildir, herkes bir kıtanın parçasıdır,asıl olanın parçasıdır.

* Bir insanın yaşayabileceği en büyük pişmanlık ,ömrünün sonuna vardığında rüyalarını yaşamamış olduğunu görmektir.

* Hayatta bir tek başarısızlık vardır, o da denememektir.

* Geçmiş bir mezardır,hayatını bir mezarda yaşamanın anlamı yok.Her son yeni bir başlangıcın işaretidir.

* Rüyalar, ruhun dilidir.
 
* Zihin mükemmel bir uşak,ancak çok gaddar bir efendidir.

* Hayattaki esas amacını bulduğunda, bu misyon sana kutup yıldızı gibi yol gösterir,iyi ve kötü dönemleri aşabilmene yardımcı olur.
 
* Hiç bir hata yoktur,hiç bir rastlantı yoktur.Tüm olaylar ders alalım diye yollanmış lütuflardır.

* Ben bu dünyaya tesadüfen gelmedim.Bir amçla geldim.O amaç da ,büyüyüp dağ olmaktır,küçülüp kum tanesi olmak değil.

* Gezegenimizdeki bütün korkuların kaynağı ,herkes için çocuklukta bir yerlerdedir.

* Dünya harika bir kitap; evinden hiç ayrılmayanlar ,ancak tek sayfasını okuyor....

- Robin Sharma -

16 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler..Hepsi o kadar doğruki! Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Tek tek inceledim tek tek hak verdim.En çok hoşuma gidense '' Dünya harika bir kitap; evinden hiç ayrılmayanlar ,ancak tek sayfasını okuyor.'' bu oldu

    YanıtlaSil
  3. blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  4. (kardeşler-nikahşekeri)
    Ben teşekkür ederim değerli düşüncelerin için?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. (Kaybolmuş Bir Denizyıldızı)
    :)))
    Ne güzelll... aynı duygular içindeyiz...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. (neslininatölyesi.blogspot.com)
    Neslicim seve seve gelmek isterdim ama blog bulunamadı diyor linkte...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. selam birşey sorcağım bu yalnız bırakmayanlar bölümünü nasıl eklediniz acaba ??

    YanıtlaSil
  8. (Dürr-i Yekta)
    yalnız bırakmayanlar bölümünün altın da (US Stock Market Gadget) linki tıkladığınızda eklediğim siteye gidiyor oradan yardım alarak ekleyebilirsiniz...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. (Dürr-i Yekta)
    http://blog.xmlgadgets.com/google-friend-connect/top-10-members-google-friend-connect-gadget/?utm_source=top10&utm_medium=GFC&utm_campaign=Gadget

    yukarıdaki link daha çok işinize yarayacaktır...

    YanıtlaSil
  10. deniyorum şimdi çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. ne hoş bir blog bayıldım çok neşeli hareketli cıvılcıvıl içim açıldı bende öyle olmak istiyorum daha çok yeniyim sizi tebrik ederim

    YanıtlaSil
  12. Rüyalar, ruhun dilidir.

    Hepsi öyle doğru sözlerki..

    YanıtlaSil
  13. ne güzel sözler. bazen hayata geliş amacımı ben de merak ederim. tesadüfen gelmedik diyor ya...

    YanıtlaSil
  14. (kardelen sezgin)
    Teşekkürler güzel sözleriniz için...
    çok zarifsiniz...
    bloğunuz hayırlı olsun...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. (Aslı)
    değerli düşünceleriniz için teşekkürler...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. (çalıkuşu)
    güzellikler bizlerin içinde, gören gözlerde teşekkürler...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...