10 Mart 2012 Cumartesi

Şubat Ayı Filmlerim

Şubat ayı boyunca izlediğim filmler:))
13 tane... Hepsini de beğendim...
Tavsiyelerim arasında yer alıyor...
Düşünüyorum da hepimiz hayali yolculuğa çıkıp,
izlediğimiz kahramanların kıyafetlerini giyinip,
Ya da onların ruh hallerine bürünüp
geziniyoruz izlediğimiz karelerde...



                                                                 Unutulmaz Film Replikleri


Hayatta yaptıklarınız önemsizdir ama önemli olan onları sizin yapmış olmanızdır.Çünkü bir başkası tıpatıp aynısını yapamaz...(Remember Me)
"Gülün; dünya da sizinle birlikte gülsün. Ağlayın; ama yalnız ağlayın." İhtiyar Delikanlı (2003)
"Hayat bizi yere serebilir fakat ayağa kalkıp kalkmamak bize kalmış." The Karate Kid (2010)
"Şefkat arıyorsan, sözlükte şapşallık ve şebeklik arasında bir yerde bulabilirsin."(Şans Sende)
"Aşk, basit bir tartışma yolu değildir. Yıkım kapısıdır. Aşka adım atmazsın, içine düşersin. Tepeden tırnağa..."(Sevgililer Günü)
"Hepimizin içinde hem aydınlık,hem de karanlık bir yan vardır.Önemli olan hangisini seçtiğimizdir. Bizi biz yapan budur."(Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı)
" -Tanrı'nın gözünde hala evliyiz. - O zaman Tanrı kör olmalı..." (Çikolata)
"Gerçek kişiliğimizi yeteneklerimiz değil, yaptığımız seçimler gösterir." Harry Potter ve Sırlar Odası (2002)
"Hepimiz bir erkeğin ahmakça davrandığında bizden hoşlandığı anlamına geldiğine inanmaya programlanmışız." (Erkekler ne söyler kadınlar ne anlar?)
"Kalbin kırılabilir ya da dünyanın en güzel aşkını yaşayabilirsin.Ama denemediğin sürece asla bilemeyeceksin..." (Aşk Çeşmesi)
"...kaybettiğimiz şeyler eninde sonunda bize geri döner." Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı (2007)
"Sadece ulaşılamamış olan aşk romantiktir..." Vicky Cristina Barcelona (2008)
"Sevgi, başka insanların günahlarından zevk almaz fakat hakikati sever." A Walk to Remember (2002)
"Asla kavgayı sen başlatma. Hep bitiren ol." Sahtekar (2008)
"Bir kurbağıyı da öperim, yüzlerce kurbağayı da öperim. Yeter ki bir prensle evlenip prenses olayım." Prenses ve Kurbağa (2009)
"Kaybedecek neyin var?|Bir hiçten geldin...bir hiçe gidiyorsun,|ne kaybettin ki? Hiçbir şey!" Life of Brian (1979)
Albus Dumbledore: "Hayallere bağlanmak ve yaşamayı unutmak iyi değildir, Harry."(Harry Potter)
Lord Voldemort : "İyi veya kötü yoktur. Sadece güç ve onu elde edemeyen zayıflar vardır."(Harry Potter)
"Hangisi daha kötü, canavar olarak yaşamak mı, iyi bir adam olarak ölmek mi?" Zindan Adası (2010)
"İnsanoğlu çiftlikte yaşadı, sonra şehirlerde yaşadı ve şimdi de internette yaşayacak!" Sosyal Ağ (2010)
"Her geçen dakika, her şeyi değiştirmek için bir şanstır." Vanilla Sky (2001)
"Her kadın ne ister? Evlenmeyi. Çocuk yapmayı. Ve belli ki dostum, sen onlara bunu sunabilirsin." İyi Şanslar Chuck (2007)
"Çocuklar, buradaki asıl düşman evlilik denen kurum. Hiç gerçekçi değil, tamamen çılgınlık!" Davetsiz Çapkınlar (2005)
"Bazı bağımlılıklardan kurtulmanın tek yolu bağımlıyı öldürmektir." Suretler (2009)
"Hayatın ölümden daha büyük olduğunu bilmiyordum...Ve aşkın ikisinden de büyük..." Tristan ve Isolde (2006)
Bir erkek her şeyini değiştirebilir: Yüzünü,evini,ailesini,sevgilisini,dinini,tanrısını..ama tutkularını asla değiştiremez,asla!(Gözlerindeki Sır)
"Her şeyden şikayet etmek kolaydır. Mutluluğu elde etmekse uğraş gerektirir." İlahların Aşkı (2009)
Parmak izlerimiz dokunduğumuz hayatlarda kaybolmaz." demiştin. Herkes için doğru mu bu? Yoksa şairane bir saçmalık mı?(Remember Me)
"Seninle geçirdiğim hayatın 1 saniyesini bile değiştirmek istemezdim..." Zaman Yolcusunun Karısı (2009)
Farklılıklarına ve anlaşmazlıklarına rağmen çok önemli bir ortak noktaları vardı: onlar birbirlerine çılgınlar gibi aşıktılar...(Not Defteri)
"Üzgünüm, aşkın son kullanma tarihi olduğunu bilmiyordum!"(Aşk Mektupları)
Bu sonsuza kadar sürmeyecek. Hiçbir şey sonsuza dek sürmez ki..." Ye,Dua Et,Sev (2010)
Mutluluk sadece paylaşıldığında gerçektir." (Into The Wild)
"İmkansıza ulaşmanın tek yolu, onun mümkün olduğuna inanmaktır." Alis Harikalar Diyarinda
"Sence aşkımız...ikimizi uzaklara götürebilir mi? -Bence aşkımız biz her ne istersek onu yapabilir."(Not Defteri)
Arkadaşlar gözlük gibidir.Seni zeki gösterir,çizilir ve bıktırır.Tabii eğer şansın varsa çok harika gözlükler de bulabilirsin...(Cesaretin var mı aşka?)



20 yorum:

  1. Çok güzel seçimler, benim de mart ayı seçimlerim olacaklar:)

    YanıtlaSil
  2. Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim''

    YanıtlaSil
  3. Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim

    YanıtlaSil
  4. - Gitme…
    - Neden ?
    - Bilmiyorum sadece gitme…

    ETERNAL SUNSHİNE OF THE SPOTLESS MİND
    (sil baştan- jim carrey,kate winslet)

    YanıtlaSil
  5. ''Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Ne kadar şirin, sıcak bir blog. Çok beğendim.

    http://miniklerveanneleri.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  7. ''Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim''

    YanıtlaSil
  8. Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim. Etkileşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  9. mewrhaba bende blogger anneyim beklerim sevgiler
    http://ojecadisijulyet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. bende bloguma beklerım sevgıler:)

    YanıtlaSil
  11. Blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, seni de bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
  12. Blogger Annelerden Bir kum tanesi,
    Filiz, Sevda, Abide, Elif butik pasta, Bayanguş,Julyet,Kpsszede
    Bende sizlerleyim sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. (Yokartıkyaa) teşekkürler ilham kaynağı olabildiysem ne mutlu...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. (Femy)Sadece gitme ne güzel bir cümle...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. (Miniklerveanneleri)çok naziksiniz teşekkürler...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. (Nani'nin Günlüğü)
    Gelmez olur muyum?:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Blogger annelerden geldim,bende blogger anneyim ,beklerim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. ne güzel bir blog .neşeli,renkli,hareketli.sizi izlemeye aldım ,görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil
  19. kardeşler nikahşekeri
    Ben de sizleyim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Çiler hanım teşekkürler.
    çok zarifsiniz...
    Ben de takipteyim sevgiler...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...