20 Aralık 2012 Perşembe

KaR TaNeLeRi GüLüMsEtİr :)

Sabah uyandığımızda, Tekirdağ'ın sokaklarında ki kar yüzümüzü güldürdü:) oğlum hayatında ilk kez kar gördü, Antalya'da mümkün olmadığından yılın bu ayı burada olmamızın güzel taraflarından biri de bu olsa gerek... Balkondan fotoğrafa sadece bu kadarını çekebildim... Dışarısı buz gibi, sıcak odadan çıkmak pek akıllıca gelmediğinden... Oğlumla beraber camdan izledik kar yağışını... Anneannesiyle beraber keyifli bir güne daha günaydın dedik...

Büyük dayımın izin günü olduğundan kahvaltıyı birlikte yapıp günümüze bir güzellik daha kattık... Dayım gelirken küçük oğlu Soner ve Kayra'ya yarış arabası almış hallerini bu kareyle belirtmek istedim :)

7 yorum:

  1. Karın keyfini çıkarın:)
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  2. Şu an İstanbul'a kar acaip yağıyor :) Kayra hazır oradayken karın keyfini doya doya çıkarsın :)

    YanıtlaSil
  3. oğluşun hangis bilmiyorum ama çoookkk tatlı iki bebiş dee :D

    YanıtlaSil
  4. Mousu takip eden "mutlu yıllar" yazısına bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  5. canım hoş gelmışsin anacıgının yanına ne güzel keyfini çıkartın ..evet kar güzel istanbulda öyleydi ...istanbula gelırsen görüşürüz inşallah sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Kar yağınca hemen bir kaç kare fotoğraf çekip Antalya'daki teyzeme gönderdim.

    Kendimi kötü bir insan gibi hissettim yazınca yahu :(

    Kar güzeldir, Kar temizdir. Bol eğlenceler...

    YanıtlaSil
  7. Şuan acaip bir kar yağıyor dışarıda ama fotoğraf çekmeye pek niyetim yok açıkçası. Güzel bir sonuç alamadım şimdiye kadar. Zaten etrafta evlerden başka bir manzara da yok.

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...