15 Aralık 2012 Cumartesi

Kayra Kuaförde

Kuaför Kareleri :)

14 yorum:

  1. Ayyy ayyy ayyy yerim o tombiş yanaklarını :) Maşallah sana Kayra'cığım :)

    YanıtlaSil
  2. maaşallah ne güzel uslu duruyor... bizim küçük sıpa ortalığı ayağa kalırıyor diye berberi eve getiriyoruz...Gerçi çok küçük... Kayra abisinin yaşına gelince umarım onun gibi uslu uslu berber koltuğunda oturur...

    YanıtlaSil
  3. MAşallah nasıl da sakin sakin oturuyor,kıyamam ben ona ya:))

    YanıtlaSil
  4. Süslendiğini bildiği için ne güzel durmuş :) Sağlıkla uzatsın saçlarını!

    YanıtlaSil
  5. amanda aman ne yakisikli olucaklarmis ;) "Sıhhatler olsun" deyin efendim kuçuk beye ! :)

    YanıtlaSil
  6. Tombiş ya yanaklara bak. Saçı da çok güzel ay çok tatlıı :D

    YanıtlaSil
  7. Allah nazardan saklasın... en son karede çok güzel dudak uzatmış:)))

    YanıtlaSil
  8. ayyy yerim ben Kayra'yıı maşallah canım allah bağışlasın

    YanıtlaSil
  9. Bloglarda bir minik delikanlıların saç kesimidir gidiyor, siz okuduğum ikincisi oluyorsunuz:) Bu minişler sıraya girdi sanırım. Çok tatlı Kayra, korusuzca oturmuş gibi görünüyor saç kesimine sıkılmış olabilir ama korkmuş Asla!:)) öyle tahmin ediyorum. En azından fotoğraflara yansıyanlar bunlar..

    YanıtlaSil
  10. mimin var canicim bir ugra istersen ;)

    YanıtlaSil
  11. Canım benim gittimi o güzelim saçları :) maşallah ona öyle tatlıki :)

    YanıtlaSil
  12. Allahcc nazarlardan saklasın. Hele son karedeki uzamış dudakları severim ben.. Torunum olasıca:))

    YanıtlaSil
  13. sorun ve sıkıntı çıkarmadan kuzu gibi oturmuş ya bu:) ayy maşallah

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...