1 Aralık 2012 Cumartesi

Sevdiklerimle

Daha 28 Kasım gelmeden, Erken gelen doğum günü hediyelerim oldu... İki hafta önce de Jale'ciğim ve o dünyalar güzeli kızı geldi bize:) yaş günümüz öncesi bir daha görüşemeyiz diye hediyelerimizi hem oğluma, hem de bana getirmişti... Buradan da teşekkürler etmek istedim... Günümüz bir çırpıda geçmiş, sohbetlerimiz akıp gitmişti... Tekrar görüşmek umuduyla ayrıldık. Tebessümlerimizi ve öpücüklerimizi arkadaşlık kumbaramıza attık...
 
Doğum günümün bir gün öncesinde Ayşe ablacığım aradı. " Müsaitsen bir kahve içmeye gelsem" Dedi. Çok sevindim çünkü bir türlü günün telaşından görüşemiyordum... Sağolsun hediye almış... Buradan da teşekkür... Neden insanın sevdikleriyle beraberken zaman daha çabuk ilerliyor? Sohbet, kahve, bloglar konuşurken zaman yine yapacağını yaptı... Ayşe ablayla ayrılırken yarından sonra ki gün Kayra için bir sürprizi olduğunu belirtti...
 
Doğum günümde sevinçler peş peşe :)) Kırmızı Evin Çatısı'nda ki çekilişi ben kazanmışım... Güzel dilekleri için kendisine teşekkür...
 
Artık saat 00:00 olmuş ben de bir yaş daha almıştım... Eşim işinden dolayı çok geç geldiğinden... "İyi ki varsın, iyi ki doğdun" diyerek uzattı elinde ki çiçekleri... "Bütün çiçekçiler kapanmış, ben de bunları bulup topladım" diye ekledi... :) Canım eşimin bu sözlerinden sonra çiçekler daha da değer kazandı benim için teşekkürler birtaneciğim...
 
Sabah kargo geldi... Küçük kardeşimden birbirinden değerli kitaplar göndermiş... teşekkürlerim sana Demet'im... Anneciğim ve sevdiklerimle günün anlam ve önemine dair telefon konuşmalarım oldu bol bol... Bir gün öncesinden kuzenim çağırmıştı eşim işe ben ve oğluşla kuzenlere :))  Doğum günüm için yapılmış tiramisu, benim için hazırlanmış masa mutluluğuma mutluluk kattı... 
 
Hamarat kuzenim Kudret, akşam yemeğin de ise patlıcan kebabı yaptı... Şener ailesine de sevgi ve teşekkürler... Kayra ve kızları Buse oyuna doymadılar... Çocuklar uyuduğunda biz de iskambil oynadık... Gece de Kuzenimin eşi bizi eve bıraktı...
Doğum günü mü sevdiklerimle geçirdim... Uzakta olan sevdiklerimle de beraber olduğumu hissettim, çünkü hissettirdiler... Ve sizler, yazdıklarıma değer verip okumalarınızla, değerli yorumlarınızla günüme renk ve güzellik kattınız. Hepinize sevgiyle yürekten teşekkürler...
Hediyelerim :))

 

23 yorum:

  1. Severek izlediğim bloglardan biri,Sizin ve Kayranın doğum gününüzü kutlar,mutluluklarınızın devamını dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Nilgünden gülücükler - El işi sitesi:
    Teşekkürler:)) sevgiler karşılıklı...

    YanıtlaSil
  3. Dilekcim doğum günün kutlu olsun
    geç kalmışım kusura bakma :)

    YanıtlaSil
  4. Adanın Annesi:
    Canım kusura bakmak ne demek? çok çok teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  5. Dilek'cim senin gönlünün güzelliği yeter.Elif'le bekliyoruz sizi en kısa zamanda...

    YanıtlaSil
  6. jale:
    Teşekkürler canım... İnşallah, bizde çok isteriz... öptük sizi... :)

    YanıtlaSil
  7. kardelen sezgin:
    Amin, hepimizin inşallah...
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  8. dilekçiğim hediyelerin muhteşem iyi günlerde kullan. 40 hadis li resimde de kitaplar mı var?

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. nice sağlıklı yaşlara erişin inşallah sevdiklerinizle beraber

    YanıtlaSil
  10. Yüreğimin İklimi:
    Teşekkürler Özlem'ciğim... Evet kardeşimin gönderdiği kitaplar... :)

    YanıtlaSil
  11. marak_makara:
    Güzel dileğiniz için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. Nice mutlu yaşlarınız olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  13. Burcu A.:
    teşekkürler:) Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  14. Sanş,mutluluk,sevgiii ve hediye dolu nice yaşlaraaa:)

    YanıtlaSil
  15. Tekrardan nice seneler. Hediyelerinizi güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  16. canım güle güle kullan hediyelerini ...öpuyoruz sizleri....

    YanıtlaSil
  17. Kırmızı Evin Cadısı:
    Teşekkürler :) öyle güzel yazmışsın ki, aynı dileklerle kutluyorum doğum gününü... İyi ki doğdun Gizem :))

    acemi blogger:
    Teşekkürler, çok zarifsiniz...

    fadinin sanati:
    Canım arkadaşım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel olmuş. Dilek .Doğum gününü yeniden kutluyor ve sağlıklar diliyorum. Bazen netim yorum yazmama iizn vermiyor. yazıyorum gidiyormu bilemiyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Doğum gününü tekrar ve yürekten kutluyorum. Hep mutlu olacağınız yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
  20. Nursevin Sönmez ve Aslı, teşekkürler iyi ki varsınız... :)

    YanıtlaSil
  21. Nice mutlu sağlıklı yaşlar diliyorum size, sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz :)
    (Geçmiş) Doğum gününüz kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  22. Düş Kızı:
    güzel dileğine teşekkürler...
    Mutlu kal...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...