4 Aralık 2012 Salı

Kasım Ayı Filmlerim

Kasım ayı boyunca izlediğim filmler:
Evim Sensin: Sinemada izlemiştim düşüncelerim Burada
Buz Devri 4: Tüm seriyi ailece izleyip çok eğlendiğimiz filmin 4'cüsünü de sevdik :)
Afacanlar Kampta: Küçük ailemizle izledik keyifliydi...
Can Dostum: Eşimle beraber izledik, tavsiye ederim...
Prensesin Uykusu: Severek izledim, şiirsel sözleri çok hoştu...
Berlin Kaplanı: Daha komik olacağını düşünmüştüm...
Sağ Salim: Eşimle izledik, çok güldük çok :))
Çalgı Çengi: Eşimle izledik, İşler güçler dizisinde ki gibi başarılı değildi...
Kafa Avcıları: Mutlaka izlemelisiniz...
Eşruhumun Eşzamanı: Huzurlu verici...


9 yorum:

  1. Bu filmler arasında Can Dostum u tek geçerim. Eşim ise Çalgı Çengi'yi :)

    YanıtlaSil
  2. Nilhan - Küçük Mucizem:
    Zevkler aynı... :) buradan sana Kafa Avcılarını öneririm...
    Eşin de eminin Calgı Çengiyi sevdiyse Sağ Salime bayılacaktır :))) Sağ Sağlimi izlerken güzel Ece uyumuş olsun öpüldün... :)

    YanıtlaSil
  3. Keşke bende izleyebilsem..Tavsiyene teşekkürler..Öptüm..Kuzucuğu daha çok öptüm:))

    YanıtlaSil
  4. VuslaT:
    Canım izlemeye çalış... ben çok seviyorum, sevdiklerim de paylaşsın istiyorum sevdiğim şeyleri :) Bir türlü yazamadım yorumda 28-29 aralığa öyle şaşırdım ki, bu kadr mı tesadüf olur? şaşırdım :)))

    YanıtlaSil
  5. Yüreğimin İklimi:
    Evet arkadaşım ben de çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  6. Geçen ayki filmlerini izlemekten çok keyif almıştım. Bu ay da öyle olacak sanırım :D

    Sağ salim'i bizde çok sevdik.
    Evim Sensin'i de merak ediyorum
    :))

    İyi seyirler

    YanıtlaSil
  7. Şimdi hangilerini izlemişim diye bakıyorumda :) Evim Sensin, çok ağlattı beni. Buz Devri serisini tümüyle izledim çok eğlenceli. Berlin Kaplanı çok iyiydi. Can Dostum çok iyiydi :)

    YanıtlaSil
  8. Pembe Deniz:
    O zaman Kafa Avcılarını da seversiniz, ismi vahşice geliyor ama gizemli bir film tavsiye ederim... Ayrıca Can Dostum'a da evet diyorum :))

    Aslı:
    :))) Aslı'cığım zevkler bir :) ne güzel...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...