5 Aralık 2012 Çarşamba

Kırmızı Evin Cadısı'ndan :)


Resimde gördüğünüz şeker tatlısı hediyeler doğum günüme saatler varkan öğrendim ki Kırmızı Evin Cadısı'nda ki çekilişten bana çıkmış... :)) Gizem'le iletişime geçtik... Evet Gizem diyorum, o kadar cana yakın ve samimiydi ki, sanki hep benim arkadaşımmış :) burçlarımızın bir olması mı, frekanslarımızın yakın oluşu mu? bilinmez güzel bir mail yağmuru yağdı üzerimize... Sabah yine mail yollamış hediyelerini gönderdim diye, henüz yanıt verecektim ki kapı çaldı kargo diye :))) Ben de postu hazırlayıp öyle geri dönmek istedim... Gizem'ciğime buradan da  çok güzeller diyor, kocaman teşekkür ediyorum... Zarif notundan da etkilendiğimi belirtmeden geçmek istemedim... Bugün gülen yüzüm olduğu, şansımı bir kez daha hatırlattığı için teşekkürler... :))

13 yorum:

  1. çok güzeller güle güle kullan canım iyi günlerde inşallah:)
    gizeme ve sana sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. REÇELİM:
    Teşekkürler canım...
    mutlu kal!.

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullanın,çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  4. Unutmadan ,doğum gününüz de kutlu olsun şimdiden :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller iyi günlerde kullan canım şans hep yanınızda olsun :) sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. tebrik ederim seni...çok ama çok güzeller.bende de pembelisi var :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzeller, Cadım çok becerikli çok güzel işler yapıyor.
    Güle güle, mutlulukla kullan Dilek :)

    YanıtlaSil
  8. Güneşli bir istanbul gününden kocaman merhaba Dilekcim ,hediyelerini güle güle kullan çok şekerler sevgiler canım ...

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan..Şahane..Sevgilerimle tatlım..

    YanıtlaSil
  10. Ay nasıl sevindim çabucak ulaşmasına ve beğenmene.Önlüğünü takıp güzel oğluşuna benim içinde tatlılar yap emi: )Bende en az sen kadar mutluyum ki çekilişim seni bana kazandırdı:)

    YanıtlaSil
  11. Düşlerimden İnciler,
    ikitanemvebiz,
    pia mia,
    Aslı,
    fadinin sanati,
    O bir Anne,
    VuslaT ve
    Kırmızı Evin Cadısı güzel dilekleriniz için çok teşekkürler... kocaman sevgiler... :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...