2 Aralık 2012 Pazar

Kayra Üç Yaşında

29 Kasım sabahı Ayşe abla'nın sürprizine öyle şaşırdık ve sevindik ki kelimeler yetmez anlatmaya... Oğlum için kendi elleriyle yaptığı Süger Boblu pasta ve kurabiyelerini getirdi... Ayşe abla'nın bir kase lezzet bloğunda ki lezzetlerini mutlaka denemelisiniz diyorum... O gün bizimle olmasını istedik ama " Siz aile arasında kutluyorsunuz, hem de benim programım var" diye müsade istedi... Kendisine ve güzel kızına teşekkürlerimizi ve sevgilerimizi içtenlikle sunuyoruz... 
Eşim bu hafta ki iznini o güne aldı :) Masayı hazırladıktan sonra kuzenim, eşi ve Buse'cik geldiler... Kayra'mın keyfi yerinde... Üç gün önce canım oğluma doğduğu gün ki duygularımı bu yazımda yayınlamıştım... Yavrumun pastasının mumunu üflerken gözlerinde ki ışığı görebiliyordum...
Avcı ve Şener ailesi

Akşam çocukların okul çıkışı amcam, yengem ve çocukları aramıza katıldı, Kayra artık resim çekilmekten sıkılmış olmalıydı ki bir türlü akşam toplu fotoğraf çektiremedik...

Canım içi oğlum üç yaşında oldu. Öyle çabuk büyüyor ki, o büyürken sevgisi de çoğalıyor...

Hediyeleri :)
 

21 yorum:

  1. Merhabalr canım. Kayraya sağlıkla ve sevdikleri ile nice mutlu yıllar dilerim. Bende Ayşenin hediyesini okuyunca ve görünce çok duygulandım. Ne kadar güzel dostluk oluşmuş aranızda. Ne mutlu . Çok sevgili bir arkadaş olduğunu düşünüyorum.Kutlarım canım.:)

    YanıtlaSil
  2. İyiki Doğdun Kayraaa,nice yıllara:)Abi olmuşsun sen canım,maşallah:)Ayşe hanımın blogunu izliyorum,harika şeyler yapıyor,sünger bob çook güzel olmuş,temaların en güzeli o bence:)Hep böyle şanslı ve mutlu olun:)Çok güzel hazırlamışsın herşeyini bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. nice sağlıklı mutlu yılları olsun inşallah

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bi doğum günü olmuş. Sünger Boblu pastaya bayıldım :)
    Kayra' nın yeni yaşı mutlu olsun. O tatlı yüzü hep gülsünn inşallah!
    Öpün bizim yerimize Kayra' yı :)

    YanıtlaSil
  5. Hep beraber nice mutlu yıllar geçirmeniz dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  6. Kayracıma nice mutlu yaşlara,Annaesi ve Babasıyla birlikte.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı Allah bağışlasın

    YanıtlaSil
  8. Maşallah öyle güzel ki, Kayra'ya çok sağlıklı, çok mutlu ve hep mutlu yıllar diliyorum sevdikleriyle.
    Harika bir gün olmuş her ayrıntı ayrı güzel.
    Hediyelerini de güle güle kullansın, nasılda heyecanla açmıştır kimbilir :)

    YanıtlaSil
  9. Allahmutlulugunuzu daim etsin :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. uzun,sağlıklı yaşlara inşallah.Allah hiç ayırmasın sizi..

    YanıtlaSil
  11. Hayirli uzun ömürler kücük Kayra´ya.

    YanıtlaSil
  12. Nursevin Sönmez,
    tubanne,
    bir kum tanesi,
    ~Şevval~,
    sui,
    canan beycan,
    Karapaks,
    Aslı,
    pia mia,
    Ebru i.S.,
    Ve
    Hatice Mungan Miniğime yazdığınız güzel dilekleriniz için teşekkürler :) Kayra ve ben sizleri öpüyoruz...

    YanıtlaSil
  13. Çok tatlı maşallah nice sağlıklı senelere..

    YanıtlaSil
  14. Nice mutlu seneleri olsun Kayra'nın, nice doğumgünleri, mezuniyet partileri, nişan-düğün kutlamaları olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
  15. Maşallah Kayra'yaa, iyi ki doğmuuş :))
    Sağlıklı uzun ömürler diliyorum ona :)

    YanıtlaSil

  16. Canım tekrar kutlarım.
    nice senelere sağlık sıhhat mutluluklara:)
    güzel gönülleri mutlu görmek benide mutlu ediyor:)

    YanıtlaSil
  17. Ailece hep mutlu ve neşeli günleriniz olsun inşallah.
    İçten sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  18. aslinda bana da

    yollasaniz harika olur yani :p =)

    ellerinizee saglik

    ve afiyet olsun :)))))

    çok pratik olmus banada beklerim

    bisous bisous

    YanıtlaSil
  19. Hülya Çoban,
    ÇokoPrensin Annesi,
    ANTPASTA Antalya Butik Pasta ve Kurabiye,
    Düş Kızı,
    bir kase lezzet,
    okuyan ve
    Aicha Dalgic sizlere de çok teşekkür eder oğlum ve ben kocaman sevgiler göndeririz... :)

    YanıtlaSil
  20. iyiki doğmuş kayra çok öpüyorum yeni yaşı kutlu olsun nice yıllara sevdikleriyle
    Ayşe ablamında ellerine sağlık çok güzel bir hediye olmuş
    neşeniz bol olsun canım

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...