18 Aralık 2012 Salı

Sizden, Bizden



Sevgili Nesrin ve Eda'nın mimini şimdi cevaplaya biliyorum... Öncelikle kendilerine çok teşekkür ederim... Zamanımın kısıtlı olmasından yanıtları kısaca yazacağım... Günlerin gülümsemeler getirmesi dileğiyle başlıyorum :)

1-Mantığın mı, yoksa duyguların mı ön plandadır?
Önceleri duygularım daha ön plandaydı, şimdilerde mantığımla hareket edip, duygularımla izliyorum yaşananları :)

2-İnsanlar niye mutlu değiller, niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?

Kalplerinde negatif düşünceler barındırdıkları için...

3-Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı?

Vardır tabii, ama samimi olarak şuan gerçekten hatırlamıyorum...

4-Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?

Hakkımı savunurum, ama yaygara yaparak değil, abartmadan anlaşılır bir biçimde...

5-Tok gözlü müsün, yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?

Buraya kimse aç gözlüyüm yazmaz diye düşünüyorum... Küçük şeylerden mutlu olmasını bildiğim için herşeyim var ve şükürler olsun :)

 

Ben de bu mimi beni izleyen, bloğunun isminin baş harfi A olan herkese gönderiyorum ;)




 

5 yorum:

  1. Arkadaşların cevaplarını keyifle okuyorum, insanın kendini anlatabilmesi güzel. Bende eskiden çok mantıklıydım Dilek artık çok daha duygusal oldum nedense :)

    YanıtlaSil
  2. mantık duygu karmaşasını hemen her gün yaşıyorum nedense...

    YanıtlaSil
  3. nezaket dolu yüreğine hyran kaldığım gibi,cevaplarına hayran kaldım canım beniim..
    naif yüreğine sağğlık..
    öpüyorum seni ve kayra,mı..:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Duygulu olmak iyidir dileğm..Ama akil düşünceyi terk etmeden..Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  5. oz ve samimi bir mim olmus canimcim ;)guzel !

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...