11 Aralık 2012 Salı

Kutu Boyadım

Oje kullanarak küçük bir dokunuş yaptım... :)

14 yorum:

  1. Farklı olmuş ama çatlayan oje ile yapılsaydı o yazılar gözükmezdi sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Kalem Darbesi:
    Teşekkürler, yazıların kaybolmasını istemedim...
    Mutlu ve güzel kal:)

    YanıtlaSil
  3. Yaratıcı kişilik kırk yıl düşünsem oje ile boyamak gelmezdi aklıma:)Mutlu günlerinde kullann

    YanıtlaSil
  4. Ahu:
    Teşekkürler, Mutlu akşamlar :)

    YanıtlaSil
  5. benim de ojeyi böyle amaçlarla kullanmışlığım vardır...

    bu da hoş olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş tam yeni yıl hediyesi olmuş ellerine sağlık:)
    çekilişim var beklerim:)

    YanıtlaSil
  7. Kırmızı Evin Cadısı:
    Teşekkürler Renkli kişilik :)
    Öpüldün şeker :)))

    YanıtlaSil
  8. zeze:
    Çok naziksiniz teşekkürler... :)

    REÇELİM:
    Teşekkürler :)bakıyorum... mutlu kal... :)

    YanıtlaSil
  9. süper yaa ufak bi dokunuşla havası nasılda değişmiş ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  10. Süper fikir bence ve çok güzel olmuş Dilek, eline sağlık...Tam yılbaşı konseptine uygun!

    YanıtlaSil
  11. matrak_makara:
    Teşekkürler... Güzelliklerle kal! :)

    Derya:
    Teşekkürler canım... mutlu zamanlar dilerim... :)

    Burcu A.
    Teşekkürler, sevgiyle... :)

    YanıtlaSil
  12. Dilek çok beğendim, o kadar güzel bir renk olmuş ki. Hem fikir hemde kutu çok güzel olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...