8 Ağustos 2012 Çarşamba

Acayip Sorular


Yasemin Kokulu Hayat'taki sevgili Biricit mimlemiş beni :) Kendisine teşekkür ediyorum... Acayip sorularına sırasıyla cevap veriyorum...

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız?
Kendimi ibadete adardım... Oğlum annesiz kalacak diye çok ağlardım...:( Daha çok iyilik yapar, daha çok yüz gülümsetirdim...
 
 Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
Sarhoştan, deliden korkarım, Aklı bedenden uzaklaşmış yada aklı uyuşmuş kişiler hep korkutur beni... Takıntım sekiz :) seviyorum 28/11/78'le (Doğum Tarihim) başlayan bir durum...

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?
Beklerdim... Mutlaka gelecekler. Umut hep var...

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
Türkiye'den daha görülecek, keşifedilecek çok yer var diye düşünüyorum...

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?
Masalları seviyorum, Oğluma okuyor, kısaca yorumluyor, ve kitabını rafa kaldırıyorum :)

En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?
En son değil ama yıllar önce yaşadığım küçük düşürücü bir olayımı gülümseyerek paylaşayım... :) Tiyatroya gitmek için internetten yer ayırtmıştım, detayları kağıda yazdım.. Akşam gidip bileti almak için görevli adama kağıtı uzattım, mutlu mutlu gülümseyerek bekleyen bir surat ben ve görevli adam allak bullak olmuş bir yüz ifadesiyle bana Canan hanım ben evliyim demesi, yüzümdeki gülümsemeyi sildi geçti. Aaay çok pardon kağıtları karıştırdım ben.. Görevliye verdiğim kağıtı adam bana imalı imalı geri uzattı, ben de aceleyle rezarvasyon detaylarını yazdığım kağıdı çandandan çarçabuk buldum. Görevli adama verirken yüzüne hiç bakmamaya gayret ettim. Elimdeki kağıtta ise almak istediğim kitap ismindeki yazılar bana bakıp dalga geçerçesine sırıtıyordu YÜREĞİM SENİ ÇOK SEVDİ- CANAN TAN

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
Oğlum, (okul çağına gelene kadar böyle olacak sanırım) Anahtarım, (sonrasında evime girmeliyim öyle değil mi :) Kredi kartım (Olmazsa olmaz)

Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
Debbıe Macomber'in Küçük Mucizeler Dükkanı serisi, çünkü sonları hep mutlu bitiyor :))

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?
En yakın arkadaşımsa eğer onunla her yere giderdim...

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
Küçükken düşlediğim birşeydi, Artık büyüdüm :)))

Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler?Alışverişe çıkmak!.

Ben de Soruları yanıtlamak isteyen tüm arkadaşlarımı ve isimlerini belirttiğim arkadaşlarımı mimliyorum...

Bal Yanağın Hikayesi, okuyan, tubanne, Swotpisces, Nesrin, yaren, Nurdan, Nilhan - Küçük Mucizem


16 yorum:

  1. seviyorum böyle mimleri okumayı..

    YanıtlaSil
  2. Biletçi harbi adammış. ya "ÖLÜNCEYE KADAR SENİNİM-SELİM İLERİ" falan yazsaydı :D

    YanıtlaSil
  3. Dilekciğim ne güzel yazmışsın,seni utandıran olaya çok güldüm:))Küçük Mucizeler Dükkan'ı gerçekten çok pozitif bir kitap.Beni mimlemişsin,ben daha yeniyim ya anlamadım şimdi,ben de mi cevap vereceğim bu sorulara:))

    YanıtlaSil
  4. :)) Tipik Yay burcu cevapları vermişsiniz :)) Ben de 25 kasım doğumluyum! Bazı cevaplarINIZdan sabit burçlarda gezengenleriniz olduğu sonucuna da vardım kendimce :))(İlla ukalalık yapmalıyım )

    Bilet hikayeniz çok güldürdü. Eminim adam da unutmamıştır sizi :))

    Hakkınızda biraz daha fazla şeyler öğrenmek keyifliydi. Paylaşım için teşekkürler.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Nilhan - Küçük Mucizem:
    Ay sorma o zaman ne olurdu kim bilir :))Bu arada sen de mimlenenler arasındasın bilgin oldun... :)

    YanıtlaSil
  6. tubanne:
    Teşekkürler canım, ben yanıtlayana kadar. Sen çözmüşsün bile :) harikaydı :))

    YanıtlaSil
  7. Nurdan:
    Nurdan hanım aynı burçtan olmamız ne güzel benim oğlukda 29 kasım o da yay :))) bu arada yükselenim terazi, ay burcum akrepmiş :)))mimlendiniz, kabul ederseniz ben de yanıtlarınızı merakla okuyacağım :)
    Mutlu zamanlar...

    YanıtlaSil
  8. yaren:
    bana da keyif verici geliyor... mimledim sizi de :))
    Görüşmek umudu ile hoş ve mutlu kalın...

    YanıtlaSil
  9. cevapların çok güzel 1. soruya verdiğin cevabın bir benzerini ben yazmıştım...
    kağıt olayı bir talihsizlik olmuş..
    olmak istediğin kitabı bende okumayı düşünüyorum....
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ebola:
    Değerli yorumlarınız için teşekkürler...
    Mutlu günler...

    YanıtlaSil
  11. O olaya komikmiş gerçekten:)
    En kısa zamanda cevaplıyorum:)
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  12. Nesrin:
    Çok sevindim...
    Sevgiler, öpücükler... :)

    YanıtlaSil
  13. kucuk mucızeler dukkanı serısı harıkaydı sonu hep mutlulukla bıtıyor hayattada oyle olur umarım,tesekkur ederım yanıtladığın ıcın:)
    alısverıs aslında evet ınsanı sakinlestırıyor:)) ozellıklede kozmetık ve kıtaplar:)

    YanıtlaSil
  14. biricitconsungunlugu:
    Teşekkürler:)hepimizin başlangıçları ve sonları mutlu olur inşallah...
    Tatlı günler...

    YanıtlaSil
  15. Tiyatro girişindeki yaşadığın olay tam fıkra tadında olmuş:) O an için kendini kötü hissetsen de sonrasında çok gülmüş olmalısın:)))
    Mim için çok teşekkür ederim ancak daha önce cevapladığım için başka mimlerde görüşmek üzere...
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. okuyan:
    Evet gülümseyerek anımsıyor ve anlatıyorum:)))
    Aaa nasıl olmuşta kaçırmışım bu yanıtlarını hemen gelip geçmiş yazılarına bakıyorum :)))
    Görüşmek ümidi ile mutlu kal

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...