11 Ağustos 2012 Cumartesi

Haftalık Demlik 2


 Tatlı bir başlangıç yaparak devam etmek istedim, Rocco  Jellyden minik dondurmaları çok şirin buldum...
Yumuşak şekerleri seviyorum :))
alışveriş yaparken almadan geçmedim...



 Hala tadına bakmadıysanız deneyin derim... Bimde satışı var. Adı gibi tadıda çok güzel Topi Tanem :) Sütlü çikolata sonrası beyaz çikolata karamelle kıtır tada ulaşıyorsunuz :))  





Liptonun 100'ü paketlerinden çıkan kapaklı porselen fincanları eşimle çok sevdik, Sıcak içerken silikon tutacaklarıda var. Karşılıklı keyifle içiyoruz içeceklerimizi... Bu hafta bunları aldık...


Günün bilinmeyen bir saatinde oğlum bana "Anne bak pis odum, elim badam pis odu,  Ajım yüjüm pis odu" (Elim bacağım pis oldu, ağzım, yüzüm pis oldu) Diye banyo istiyor. Küveti yarım dolduruyorum oda banyo oyuncaklarıyla tadını çıkarıyor...


Her ne kadar hergün çıkmasak ta akşam üstü gezmelere yada parka gidiyor iftar vaktinde evde oluyoruz...




Digiturk Home tv'de justin Willman'ın sunduğu Kek Savaşlarında Cupcake'ler yarışıyor ve ben severek izliyorum...

Cuma akşamları Star tv'de ünlülerin yarıştığı programı eğlenceli buluyor ve seyrediyorum.

Kısaca Haftanın özeti bunlardan ibaret... Mutlu, huzurlu ve tatlı hafta sonu diliyorum.

14 yorum:

  1. liptonun bardaklarına hasta oldum! tam olarak hangi üründen çıktılar?

    bi de rocco jelly'in bu versiyonunu hiç görmemiştim, onu da nerden aldın yahu(:

    YanıtlaSil
  2. porselen fincanlara bayıldım ya, hiçte rastlamadım çok şirinler!

    sevgilerle

    http://pembeeevren.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. semmma:
    :))Teşekkürler, Lipton 100'lü poşet çaylarından çıkıyor, şok marketten aldım...
    Rocco Jellyide A101den almıştım...

    YanıtlaSil
  4. Pembe Evren:
    teşekkürler... Yukarıdaki yorum yardımcı olacaktır :)
    mutlu haftasonları dilerim...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar çok banyo oyuncağı var Kayra'nın:)Ben şimdilik bir tane ördek aldım.Aklı biraz başına gelirse belki kendi seçer:)Topi Tanemi merak ettim ben de:)Mutlu haftasonları:))

    YanıtlaSil
  6. tubaanne:
    Teşekkürler... Bir kısmı hediye banyo oyuncaklarının... :) Topitanem harika ben bayılıyorum...
    Bol mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  7. bugün gidip bakacağım hemen herhangi bir marketten o bardaklar için! :D Çok istedim ben de. Hazır çayım da bitmiş...

    YanıtlaSil
  8. fincanlara bende bayıldım:))) iyi günlerde kullanın bende bugün bakacağım marketten bakalım burda var mı?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Liptonun verdiği porselen muglara bayıldım. Bi yerde rastlarsam hemen alacağım! :)

    YanıtlaSil
  10. ekingorgun:
    Şok market yakınlarınızdaysa oradan temin edebilirsiniz... :))
    Mutlu hafta sonları dilerim...

    YanıtlaSil
  11. yüreğimin iklimi:
    Teşekkürler... bir üstteki yorum sizede yardımcı olur... Güzel zamanlar dilerim

    YanıtlaSil
  12. UzunKirpik:
    Teşekkürler... İnşallah rastlarsınız keyifli oluyor içimi de...
    Mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  13. bardaklar süper.. banada denk gelirse mutlaka alıcam...
    banada beklerim

    YanıtlaSil
  14. necla:
    Teşekkürler... HOŞGELDİNİZ... Ben de hemen iadeyi ziyarete geldim :)))
    İyi zamanlar dilerim...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...