16 Ağustos 2012 Perşembe

Mutluluk Kapıyı Çalınca

Bayram kartı etkinliğine katılmış... Ve böylece eskiden olduğu gibi bayram yaklaşırken kartpostal geldiğindeki sevinci yaşayacak ve yaşatacaktım... Bu etkinliği hazırlayan arkadaşımız 365 Günlük
Blok sahibi yazarı diğer katılımcılarla beraber bana da bayram kartı yollayacağını söyledi... Eşleştiğimiz arkadaşımda henüz kartım gelmeden dün kapıyı mutluluk çaldı...
Özenle ve sevgiyle hazırlanmış hediye paketi...

Kargo görevlisinin işi bitince paketle başbaşa kadık :) Poşetinden çıkardığımda çok güzel bir hediye paketi bana merhaba dedi ki, ama ben bir an önce açmak istedim... Fotoğraflayıp hemen açıverdim paketi... Öncelikle el emeği hazırlanan bayram kartı ve içindeki bayram kutlaması çok sevindirdi beni... Her defasında kitap evlerinde almak için elimi uzattığım, "evdekileri okuduktan sonra alırım " Diye bıraktığım Paulo Coelho'nın Elif kitabı şaşırttı beni, şaşkın sevinç bu olsa gerek... Kitabı okurken sevdiğim satırları işaretleyeceğim kalemi bile düşünmüş sağolsun :) Hürrem kaşığına ne demeli... Bayıldım..
Mor, bembe sevgi konbinli...

Yine el emeği hazırlanmış Mini zarfın içinden yüz güldüren notlar

Sevgili Elife güzel yüreğinde bunca temiz duyguyu barındırdığın için, benimle beraber bir çok kişiyi mutlu ettiğin için, karşılık beklemeksizin sevgi sunduğun için TEŞEKKÜRLER...

16 yorum:

  1. Dilek cim günaydin... bu etkinlik ne güzel olmuş, hediyelerinde harıka güzel okumalar iyi kullanmalar canım çok öptük sevgiler:))))

    YanıtlaSil
  2. fadinin sanati:
    Günaydın canım... Teşekkürler...
    Güzel bir gün üzerinize yağmur gibi yağsın dilerim... Kayra ile beraber öpüyoruz... Elif'çiği ve seni...

    YanıtlaSil
  3. İnsan bir paketle ne kadar mutlu olabiliyor değil mi:)
    Keyifle okuyun kitabınızı.
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar
    Sürpriz işte böyle olur dedittiniz bugün bana
    Hiç beklemediğim bir zamanda beklemediğim birinden paket gelmesi beklenen bir paketin geldiğindeki heyecandan ve sevinçten çok fazlasını yaşattıyormuş
    Sayenizde yaşayarak öğrendim.
    Güzel sürpriziniz için yolladığınız her şey için ve en önemlisi güzel yüreğiniz, iyi niyetiniz için teşekkür ederim.
    Rabbim hem bu dünyada hem de ahirette çok daha fazlasını yaşatsın size ve ailenize.
    Sevgilerimle
    Gülümsedim :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar zarif ve şık hazırlanmış bir paket, notlar ve hediyeler.
    İyi günlerde kullan inşallah.
    Sevgilerimle^-^

    YanıtlaSil
  6. canım hediyelerin çok güzelmiş:)keyifli okumalar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. güzel günlerde kullanasın, sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. bu etkinlikten hiç haberim olmadı. eminim çok keyifli olmuştur. hediyelerinizi güle güle kullanın. İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  9. Nesrin:
    Teşekkürler Nesrin hanım...
    :) Haklısınız... Mutluluğun nerede karşımıza çıkacağı bilinmiyor bazen...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Elife:
    Gülümseten insan... Bugün ki sevgi dolu sesinizden sonra buna daha da inandım... rica ederim... Ben Size güzel dilekleriniz için teşekkür ederim... İyi ki varsınız....
    TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  11. okuyan:
    Canım teşekkürler...
    böylesi etkinlikler dostluk için ilk adım olabiliyor bazen ve bunu yaşayıp yaşatmak ta en güzeli...
    Mutlu kal...

    YanıtlaSil
  12. Sevil ASLAN:
    Sevilcim teşekkürler...
    Güzel ve mutlu günler dilerim...

    YanıtlaSil
  13. İlknur AKPINAR:
    Teşekkürler İlknurcum...
    Mutlu kal...

    YanıtlaSil
  14. Fincan Teyze:
    Canım teşekkürler...
    Evet bazen gözden kaçabiliyor...
    Sevgilerim seninle...
    Ben de iyi bayram dilerim...

    YanıtlaSil
  15. İyi günlerde kullanman dileğiyle canım :) Hediyelerin pek güzelmiş

    YanıtlaSil
  16. Denizin Yıldızı:
    Teşekkürler canım :)
    Mutlu huzurlu günler dilerim...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...