4 Ağustos 2012 Cumartesi

Haftalık Demlik

Bir hafta geçip gitti, içinden seçtiklerim ve hatırladıklarımla yazmak istedim... Kitap bitirdim fakat onu ayrı bir postta yayınlayıp yorumlayacağım... Öncelikle gülüşlerinize bir kıvrımda benden olsun istedim:) Kayra'cığımla devam edeyim...
Eşimle Kayra'nın Tazmanya Canavarını seyrederken tatlı tatlı yorumlar yapmasını izliyorduk, Sonra babası dayanamayıp ısırarak öptü kolunu. Oğluşumda işaret parmağını kaldırıp babasına sertçe "hayıy baba sen taz değilsin, sen babasın ısıymat hayıy"(ısırmak hayır)Dedi... Oğlumuz büyüyor :))


Hazırladığım Peynir Tabağı
Bu hafta içi iftara çok sevdiğimiz misafirlerimiz vardı... Bizimle oldukları için bizi çok sevindirdiler...
Menü:
Mercimek Çorbası
Sulu Köfte
Pilav
Paçanga Böreği
Zeytinyağlı Fasulye
Patlican Salatası
Mevsim Salatası
Yoğurtlu Havuç
Peynir Tabağı
Güllaç
Geçenlerde fark edip resimledim... içeceklerimizde lezzet farkı :))
Balkondaki çiçeğimizin toprağını yeniledik... Daha bir mutlu oldu...
Ve bir sürü bir sürü hediye çekilişine katılıp burada paylaştım... Tatlı bir hafta sonu dilerim...

12 yorum:

  1. size de cici bir hafta sonu olsun... :)

    YanıtlaSil
  2. Swotpisces:
    :) Teşekkürler...
    Şeker zamanlar :)))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel özetlemişsin,peynir tabağın çok yaratıcı.İyi haftasonları:)

    YanıtlaSil
  4. İyi haftasonları diliyorum..
    En çok içecek bardaklarınızın fotoğrafını sevdim, çok anlamlı olmuş.
    Bir de o peynir tabağı enfes görünüyor, ne kadar emek harcadığınız belli, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. tubanne:
    Çok naziksin teşekkürler:))
    Mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  6. Nesrin:
    Teşekkürler...
    Böyle detaycı olmanız ne hoş...
    Burada olduğunuz için tekrar teşekkürler...
    Mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  7. merhabalar canım :)
    içecek konulu resime gözüm takıldı ne kadar güzel ve anlamlı bir kare
    aynen bizde de hergün aynı resim var ama bazen kahve ile çay yer degiştiriyor eşim
    yeşil çay vazgeçilmezim oldu canım:)

    YanıtlaSil
  8. Mavii:
    Merhaba:)
    Değerli düşüncelerin için teşekkürler...
    Yeşil cay beni dinlendiriyor, seviyorum...
    mutlu günler...

    YanıtlaSil
  9. BU ÇİÇEGİN TÜRÜ NEDİR?ÇOK BEGENDİM BENDE İSTİYORUM BALKONUMA DİGER ÇİÇEKLERİMİN YANINA :)

    YanıtlaSil
  10. merve ayhan:
    Üzgünüm ismini bilmiyorum...
    yakın olsaydık dalından verirdim...

    YanıtlaSil
  11. çok sağolun :)düşünmeniz temiz kalbiniz yeterli...pazar günü bir sürü çiçekçiye gittim çiçegin resmini gösterdim maalesef bulamadım:( ama inşallah biyerde rastgelir ya :)

    YanıtlaSil
  12. merve ayhan:
    İnşallah... Bana da antalya da bir eskici dükkanının önünden yaşlı teyze dal kopartıp vermişti... hiç aklıma gelmedi ki isim sormak...
    İyi haftalar dilerim...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...