18 Ağustos 2012 Cumartesi

Gülümseten Bayramlar


10 yorum:

  1. allahım bunlar nedir böyle :) çok şekerler , kayra nın bakışlara bak, maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. izlemeye aldım iyi bayramlar dilerim..

    YanıtlaSil
  3. :)) Yavrucaklar "Keloğlan" rolün girseler de hepsi birer "Karaoğlan" hatta biraz daha eşelesem içlerinden Dalton' lar da çıkarmış gibi görünüyor :))

    Dilerim bu bayram evinizden yükselen kahkahaların gürültüsünü hiçbir şey bastıramasın!

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Dilek cim sizlerede hayırlı bayramlar olsun inşallah saglıkla güzel bayramlar dileriz ailece:)))

    YanıtlaSil
  5. çok şekerler hepsinin yanaklarından öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. Amin..Aynı dilekleri bende sizin için diliyorum..İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  7. allah bozmasın bu bayram şekerlerinin arasını. sizede iyi bayramlar,

    YanıtlaSil
  8. Sandukam, hanife, Nurdan, kardelen sezgin, fadinin sanati, ilknur oymak, Beşparasız, Yüreğimin İklimi:
    Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyor ve böyle güzel günlerde benimle beraber olduğunuz için mutluluk duyuyorum...

    YanıtlaSil
  9. merhaba; blogunuzu yeni buldum; geriye dönük okuyordum.Sayfalar çok renkli ve bakılası içerekik de ilham alıcı...

    Keloğlanlara bayıldım :))
    Bir de ev var yukarda o evin önünde olsam şimdi avare otursam..

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...