17 Ağustos 2012 Cuma

Yüreğimin İklimi



Her Şeyden Bir Tutam ev sahipliği yapmıştı kitaplaşma etkinliğine... Öncelikle kendisine teşekkür ediyorum... Eşleştiğim Yüreğimin İklimi isimli blogun sahibi Özlem arkadaşımla tanıştım... Gerçekten de Yüreğinin iklimlerinde dostluk esintileri barındırarak bu sıcak günlere inat serin, ferah sözleriyle yaklaştı dünyama...

Kitaplarımı çok sevdim
 Kargo görevlisinden paketi aldığımda oğlum uyuyordu, hemen resimlediğim için paylaşamıyorum burada oğlumun sevincini... Elinden bırakmıyor boya kitaplarını... Özlem arkadaşım sağolsun, oğlumu da düşünüp göndermiş onun için de kitaplar...  En son Ali Kırcalı'nın çocuklara söz geçirme sanatını okumuştum.. Seçimleri arasında Ali kırcalı olması ve okumadığım kitabı olması ayrıca sevindirdi beni...  "Aşk Güneşe Benzer" Mevlana ve Şems-i Tebrizi barındıran tarihi bir roman okumak için sabırsızlanıyorum... "Hiç Kimse Sıradan Değildir" Markus Zusak bu yazarla öncesinde hiç tanışmamıştım... Bu kitabında keşfedeceğim...
Kitap ayraçları çok şeker
 Özlem gönlü güzel insan, yüreğinin iklimlerinde bana da yer verdiğin için... Nezaketli düşüncelerin ve gönderdiğin kitaplar için çok çok TEŞEKKÜRLER...

16 yorum:

  1. ne güzel , ayraçlar da harika. İyi günlerde okuyun kitaplarınızı

    YanıtlaSil
  2. Bol kitaplı günlere :) Fatma Polat2ın kitapları güzel oluyor

    YanıtlaSil
  3. Dilekçim böyle içten ve güzel arkadaşlıklara vesile olabildiğim için kendimi çok mutlu hissediyorum.

    Bu sayede hem birbirimizi tanıma fırsatı elde ettik hem de güzel kitaplarımız oldu:)

    Hepinizin yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Sandukam:
    Teşekkürler... :)
    Bir çok okuyacak kitabımız oldu, Allah ömür versin de mutlu, huzurlu okuyalım birlikte...
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok isabetli seçimler yapmış Özlem hanım, keyifle okuyun..

    YanıtlaSil
  6. Sinopee:
    Teşekkürler...
    Okumanın keyfine ermek ne güzel hep beraber güzellikleri yaşamak umudu ile...

    YanıtlaSil
  7. undenied:
    Canım tekrar teşekkür ediyorum...
    Dostluklara vesile olmak...
    Sevgiye köprü kurmak ne güzel...
    Neşe ile kal...

    YanıtlaSil
  8. Nesrin:
    Teşekkürler...
    Ben de çok sevindim... :)
    Mutlu ve neşeli günler...

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok güzel. Keyifli okumalar^-^
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. birbirimizin yüreklerine dokunabildildiysek ne mutlu...
    iyi günlerde okuman dileği ile..
    oğluşada sizede sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Hiç kimse sıradan değildir kitabını çok merak ediyorum. Okuduktan sonra yorumlarını bekliyorum canım :)

    Keyifli okumalar ! :D

    YanıtlaSil
  12. okuyan:
    Teşekkürler canım...
    Güzel zamanlar dilerim...

    YanıtlaSil
  13. yüreğimin iklimi:
    Özlemcim sağolasın Kayra'da öpüyor...
    Görüşmek umudu ile sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. KitapAyracı:
    Tabii canım değerlendirmeye alacağım...
    Mutlu zamanlar dilerim...

    YanıtlaSil
  15. Keyifli okumalar, kitaplar çok güzel :)

    YanıtlaSil
  16. mummy:
    Teşekkürler:)
    güzel ve neşeli günler dilerim...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...