29 Kasım 2012 Perşembe

Kayra'm İyi ki Doğdun

29 Kasım 2009 Fethiye'de doğdu meleğim... Onu ilk gördüğümde aşık oldum... Bir bebek bu kadar mı güzel olur, bu kadar mı  güzel kokar?... Oğlum o keskin bakışlarıyla bana dikkatli dikkatli bakarken benim aklımdan bu gibi düşünceler geçiyordu... Yüreğime düşenler ise isim verilemeyecek kadar değerli, bir daha hiç yaşayamayacakmışım gibi anlamlıydı... İnsan kalbinde bir minik kalp daha atarmış meğer, o anı yaşarken hissettim... Sanki ömrüm boyunca benim yanımdaymış gibi... Öylesine benden, öylesine canımdan... Emzirdim hiç acemilik çekmeden ve buna şaşırarak... Minik prensim ise sanki hep emiyormuş gibi acıkmışcasına dudaklarını ayırmadı... Akşam saatleriydi fakat oda da ki ışıktan ve aldığım narkozun etkisinden gündüz olduğunu sandım... Şimdilerde düşünüyorum da o ışığın küçük meleğimin Nur'u olduğunu ve geldiği ilk saatlerden itibaren dünyamı aydınlattığını...

Babasıyla ismini bebeğimizin geleceğini öğrendiğimizde düşüntük... Unisex isim hem kıza, hem erkeğe konulabilirdi Kayra... Anlamını çok sevdik daha cinsiyeti belli olmadan koyduk adını... Anlamı "Allah'ın lütfu, hediyesi" Kurban bayramının üçüncü günü, doğum günümün hemen ertesi doğdu hem bayram, hem doğum günü hediyesi oldu... Kayra'm, mini dünyam, bal damlam, iyi ki doğdun oğlum, iyi ki varsın ve Rabbim bizi hiç ayırmasın...

Dilek Afiyon Avcı

25 yorum:

  1. rabbim onu sana bağaşlasın hayırlı evlat olsun inş nice nice nice seneleri kutlayın :) küçük beyin doğum günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. ay ne guzel! demek bir gun arayla yas gunleriniz :hem yas gunu hediyeniz hem bayram vaov! çok sanslisin !allah nice yillara erdirsin canim ,omrunuz uzaun olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. Prensin nekadar şanslı ..Bukadar güzel düşüncelere duygulara sahip bir annesi var..Şanslı evlatlardan olduğunu ve anne babasının kıymetini hep bilir inş..İyiki doğmuş iyiki o duygulara sizi boğmuş :)
    Hayırlı , sağlıklı , uzun ömürler versin Rabbim inş..Cümlemizinkilerede !

    YanıtlaSil
  4. Oğluşa nice harika seneler diliyorum. Senin de anne olma günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  5. doğum günü kutlu olsun Kayra'cığın. öp benim yerime cnm.

    YanıtlaSil
  6. Allah analı-babalı büyütmek nasip etsin, evladını sana bağışlasın, nice doğum günlerini güzelliklerle yaşatsın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Aaaa tesadüfün bu kadarı:)) Dün yazmıştım canım sana ben de 28 Aralık doğumluyum diye. Hatta sen benden 1 ay büyüksün diyede takılmıştım..

    Şimdi ben 28 aralık doğumluyumda büyük kızım 29 aralık doğumlu. Tıpkı sen ve tatlı oğluşun gibi 28-29 günlerinde..

    Allahcc analı, babalı, sağlıkla büyümek nasip etsin. Sevgiyle öpüyorum..Canım benim..

    YanıtlaSil
  8. Oğluna olan hislerini ne jadar güzel sözlerle anlatmışsın, çok duygulandım :( Allahım bir ömür boyu mutluluk ve sağlık versin. Doğum gününü kutluyor ve çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. size doğum günü hediyesi gibi gelen oğluşunuzun doğum günü kutlu olsun.. Ailecek nice nice mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  10. İki doğum gününü bir arada kutlamak için doğru zamanı bekledim Dilek Hanım :)

    Dilerim; birarada karşılayacağınız çok uzun yıllar boyunca; içine arzu ettiğiniz her duyguyu, isteği, güzelliği sığdırdığınız; sağlık, huzur ve esenlik dolu günlerde kutlarsınız doğum günlerinizi...

    Gözlerinizin içi her doğum günlerinde hep böyle gülsün ve ışıl ışıl parlasın...

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. canım benim, Kayra ne kadar şanslı bu kadar ince zarif bir annesi var ömrünüzü tüm güzelliklerle geçmeniz dilegiyle iyiki dogdun KAYRA cım bizde seni çok seviyoruz bir gün görüşmek dilegiyle Elif ve annesi öpüyoruz sizi:)))

    YanıtlaSil
  12. amin... nice güzel dopdolu sağlıklı yıllara

    YanıtlaSil
  13. Gözlerim doldu Dilek...
    Rabbim ayırmasın inşallah
    Minik Kayra'ya ççokkk sağlıklı ,hayırlı uzun ömürler olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  14. sağlıklı güzel yıllar kayranın olsun sizinle berabertabi:)) o mucizeyi ilk kucağa alıp ilk defa emzirmek eşsiz bir duygu....

    YanıtlaSil
  15. Alalh sizin mutluluğunuzu hiç bozmaz inşallah. İsminin anlamı da çok güzel :) Ne güzel senn için Dile Abla'm çifte süpriz 28' i doğum günün 29' u da tatlı oğlun Kayra' nın. Doğum günü kutlu olsun Kayra' nın. Öp onu benim yerime lütfen kocaaman bi öpücük olsun :)

    YanıtlaSil
  16. İyiki doğdun,iyiki doğmuş,iyiki doğdunuz Allah ağzınızın tadını mutluluğunuzu artırsın inşallah :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. canım arkadaşım kayram ım doğum günü kutlu olsun nice yıllara hep mutlu,sağlıklı ve her şey gönlünce olsun öptüm sizi :))))

    YanıtlaSil
  18. İyi ki doğmuş yavrunuz, iyi ki birliktesiniz. Rabbim sizi birbirinizden hiç ayırmasın. Sağlıklı ve mutlu ömürler versin!

    YanıtlaSil
  19. kayra ya nice seneler umarım hayatı başarı dolu geçer

    YanıtlaSil
  20. Allahım ne güzel lutuflar vermiş bizlere. Nice güzel yılları olsun küçük Kayranın benim Kayram da kurban bayramının ertesi günü doğmuştu:))

    YanıtlaSil
  21. tosbağanın dünyası, eda, Ayşegül, Handan, Selma's world, ahestebeste, VuslaT, Aslı, Hilal Akıncı, Nurdan Kanber, fadinin sanati, donkisot, Bal Yanağın Hikayesi, Elif butik pasta tasarım, ~Şevval~, Değmesin Yağlı Boya, bubizimdünyamız, Burcu A., Yüreğimin İklimi ve tosbagalar Oğlumun doğum günün de de yanımdaydınız, hepinize çok teşekkür ediyor ve değer veriyorum İyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
  22. canım sende , Eşinde iyiki varsınız. Kayra da iyiki doğmuş.Sevgiler. sağlıklı nice yıllar.

    YanıtlaSil
  23. Nursevin Sönmez:
    Teşekkürler arkadaşım... Tatlı kızını ve seni öpüyorum...

    YanıtlaSil
  24. Ben epeydir okuyamıyordum, şimdi gördüm. allah sağlıklı, huzurlu, mutlu ömürler versin inşallah...

    YanıtlaSil
  25. pia_set:
    Canım çok teşekkürler çok incesin... :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...