3 Ekim 2012 Çarşamba

Antalyalı Bloggerler Buluştu :)

Antalya'nın sıcak iklimine yakışan, yürekleride ısıtacak bir buluşmaydı diyebilirim.... Buluşma noktamız Atatürk Park'da Gaziantep restauranttı... Her ne kadar birbirimizin isim ve bloglarını yazılı alsakta, sanki hepimiz öncesinden tanışıyormuşuz hissi yaşadık... Orada bulunan tüm blogger arkadaşlarıma, Organize eden arkadaşım Ayşegül'e ve sürpriz sponsorumuz Finike Döviz'e teşekkür ederim....

Bir çok fotoğrafımız oldu :) hiç birine kıyamadım, ben de kolaj yaparak sığdırmak istedim :))

Yemeğimizi yerken, sohbetlerimizin akışı birbirinden güzel gelişiyordu... Oğlumun minik arkadaşlarda çok şirindi :))
 
Kahve Keyfi , Resimli tarif , Nursevince Lezzetler ,Dilsheen ,Bu bizim dünyamız ,Bir kase lezzet ,İkitanem ve biz ,Hünerli Eller , Limon Çiçekleri ,Ayşerozeface , Bıraktığım izler(Tala) ,Emoş desing , Bir tutam kekik Arkadaşlarımın bloglarına buradan göz atabilirsiniz... :))

 Çocuklarımız parkın tanını çıkarttılar... Onlara göz kulak olurken gözüme takılan kareleri de Fotoğrafladım :))
 Bu güzelliklerde Havva arkadaşımızın fotoğraflarından :)


Bol bol objektiflere gülümsedik :D
 
Allah'ım ne şekerler :)) Bayıldım ben bu fotoğraflara :)
 
Sonrasında ön bahçeye çıkıp çayımızı yudumlarken sohbet ettik... çocukların keyfine de diyecek yoktu, taki uyku vakitlerini geçene kadar...
Eve dönüş, gün sonunda Kayra'mın hali... Unutulmaz bu gün için tekrar Tüm Arkadaşlarıma Teşekkürlerimi Sunuyorum... :)))

50 yorum:

  1. Çok güzel bi post olmuş kolajlarına bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Ayserose:
    Canım teşekkürler, birlikte güzelleştirdik :))

    YanıtlaSil
  3. Bir sonrakinde aranızda olmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
  4. ** ZEL **:
    İnşallah canım aramızda seni de görmeyi çok isterim...
    nasipse kasımın ilk haftası düşünüyoruz :))

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel yazmışsın. Harikasın.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir gün geçirdim. İyiki buluşmuşuz.

    Fotoğraflar çok güzel.

    Kayra beylerde çok yakışıklı maaşallah.

    Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel olduğu tüm resimlerden belli oluyor.Biz İstanbul'lulara da lazım böyle bir organizasyon kıskandım valla..
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  8. Dilekcim çok güzel anlatmışsın.Gerçekten harika bir gün geçirdik seni ve diger arkadaşları tanıdıgıma çok sevindim..Diger buluşma için sabırsızlanıyorum..sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir gün geçirmişsiniz imrendim doğrusu

    YanıtlaSil
  10. Resimlerden anladığım kadarıyla çok güzel bir buluşma olmuş, sohbet ve kahkahalar havada uçuşmuş :)

    Ne Güzel! :)

    YanıtlaSil
  11. Dilekçim ben o papyonlu cüceyi yerim. Kızlar da bayılmış benim gibi baksana :D

    YanıtlaSil
  12. Bir dahakine aranızda olmak nasip olur inşallah.. Çok güzel resimler ellerine sağlık :)
    (Jade)

    YanıtlaSil
  13. ne iyi etmişsiniz buluşarak :) ne çok blogger bir araya gelmiş Antalya'dan .)

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar güzel bir gün geçirmişsiniz iyi ki yapılmış bu organizasyon. Minişler de hayli eğlenmişe benziyor. Darısı diğer bloggerlara:)..

    YanıtlaSil
  15. Nursevin'ce Lezzetler:
    canım teşekkürler... Güzelleştiren hepimiziz... :)

    YanıtlaSil
  16. TALA (BIRAKTIĞIM İZLER):
    Canım teşekkürler... evet iyi ki buluşmuşuz... Sizi tanımak çok güzeldi...
    İnşallah kasımda tekrar güzellikleri yaşarız...

    YanıtlaSil
  17. Mutluanne:
    Teşekkürler canım... çok keyifliydi gerçekten... Arkadaşları yakından tanımanın tadı apayrı :))

    YanıtlaSil
  18. hunerlieller:
    canım teşekkürler... tüm duygular karşılıklıydı... darısı kasıma :))

    YanıtlaSil
  19. tobagalar:
    Teşekkürler... sizleride bekleriz :)))

    YanıtlaSil
  20. Denizin Yıldızı:
    Canım teşekkürler... Kayra'da çok eğlendi:)) umarım bizlerinde görüşme fırsatı olur, kimbilir... :)

    YanıtlaSil
  21. pembe mor alg:
    Teşekkürler :) şans hepinizde gizli ki :))

    YanıtlaSil
  22. Nilhan - Küçük Mucizem:
    Canım sorma ne mutlu oldu oğluşum :)) inşallah bizlerinde görüşme şansı olur Nihancim...

    YanıtlaSil
  23. Cindy kara:
    Teşekkürler, kasımda inşallah tekrar düşünüyoruz... bekleriz...

    YanıtlaSil
  24. emreyle hayat:
    Canım güzel sözlerin için teşekkürler... inşallah bizlerde görüşürüz...

    YanıtlaSil
  25. gooogoook:
    Teşekkürler, evet onlarda çok mutlu oldu... :) inşallah tüm bloggerler görüşsün isterim :)))

    YanıtlaSil
  26. Canım maşallah diyorum ne kadar güzel bir sunum olmuş.
    bensei önceden tanıyordum aslında üye olurdum bazen maalesefe takılanlardansın herhalde o zaman insan gözden kaçırıyor.
    artık tanıştığımıza göre evlerimizde yakın:)
    Böyle sağlıklı mutlu huzurlu nice günlere diyorum saygıyla kal kayrayı öp benim için.
    İznin olursa resim ihtiyacı olursa senden alırım:))

    YanıtlaSil
  27. bir kase lezzet:
    çok çok teşekkürler ablacığım, çok mutlu oldum hem evlerimiz yakın hem gönüllerimiz :) bu arada istediğin resmi alabilirsin tabii... görüşmek umuduyla sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  28. canım postunu çok beğendim.fotolar süper.hediyen için tekrardan teşekürler.yakışıklı kayra yı öpüyorum.

    YanıtlaSil
  29. Sizler adına çok mutlu oldum.
    Keyifli dostlukların daim olması dileğimle ^-^

    YanıtlaSil
  30. merhaba canım resimlere bayıldım çok güzel kolajlamışsın harika bir gündü ...senin gibi ince düşünceli bir arkadaşla tanıştığım için çok memnunum heyyy bende gelirim haa bizsiz buluşmayın şaka şaka :)) yakışıklı dayanamamış uykuya sevgiler

    YanıtlaSil
  31. kolajlara bayıldım.bende gelmek istemiştim.kısmet değilmiş.neyse bir dahakine inşallah

    YanıtlaSil
  32. Dilek cim güzel bir gün geçmiş anlaşılan ne güzel dosluklar bu denli daha çok pekişmiştir ..Kayra da çok mutlu gözüküyor sevgiler çok öptük... ben sadece Bir kase lezzeti izliyordum onunda hangisi oldugunu merak ettım sevgiler...

    YanıtlaSil
  33. emoş:
    Canım çok teşekkürler... İyi ki böyle güzel bir günü birlikte paylaştık...

    YanıtlaSil
  34. okuyan:
    Canım güzel dileğin için teşekkürler... Umarım tüm güzellikleri hep birlikte sevdiklerimizle yaşarız...
    içten sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  35. ikitanemvebiz:
    Canım teşekkürler... ne demek her zaman görüşmek isterim ki :))
    ben de sizleri tanıdığıma çok sevindim...

    YanıtlaSil
  36. FunD@:
    Teşekkürler... Kasımda inşallah kısmetse bekleriz... :))

    YanıtlaSil
  37. fadinin sanati:
    canım selamını ilettim :)) ayrıca facebookta sana mesaj attım bir bak... bilgi için :)) öpüldün kocaman...

    YanıtlaSil
  38. dileğimm, canımm benimm..
    ne kadar kocaman bir yüreğe sahipsinn senn..:)
    her daimm güzellikler olsun yaşamında canım..
    ben bu naif yürekli güzel insanı tanıdığıma çok sevindim.
    nice güzelliklere inşallahh..
    harika bir post olmuş..
    kolajlar...
    sunum...
    anlatım...
    bittiimmm bittimm..:)
    çook büyük emek var burada,emeklerine saağlıkk,
    öpüyorum caımm;)
    kayra,yı,da,,;))

    YanıtlaSil
  39. birtutamkekik:
    Güzellikler hep karşılıklıydı :)) Canım benim çok zarifsin... Nazik ve güzel sözlerin için çok teşekkürler... Umarım dostluğumuzun bir adımı olmuştur o gün, ve inşallah sonsuz olur... İyi ki tanışmışız... Her şey için tekrar teşekkürlerimi sunarım, kocaman öpüyor, sevgiyle sımsıkı sarılıyorum :)))

    YanıtlaSil
  40. Buluşmaya katılamadım ama buluşmadan keşfettiğim bloglara böyle uğrayayım dedim sevgiler

    YanıtlaSil
  41. ANTPASTA Antalya Butik Pasta ve Kurabiye:
    Teşekkürler :) bloğuma HOŞGELDİNİZ... kasımda ki buluşmaya bekleriz nasipse :)

    YanıtlaSil
  42. tebrik ederim,böyle bir organizasyonu tertip etmek kolay değil.katılım da süper görünüyor.güzel bir etkinlik olmuş.keşke buralarda da olsa dedirtti:)
    kayracık çok tatlıymış bu arada.

    YanıtlaSil
  43. Ebru i.S.:
    Teşekkürler gerçekten de çok anlamlı ve keyifli geçti... İnşallah sizde böyle bir güzellik yaşarsınız... :)

    YanıtlaSil
  44. Bende kayitli arkadaslarin bloglarini tek tek gezerek hepinizin yayinladigi resimlere baktim..ne kadar guzel resimler yuzler, sevgi dolu arkadaslik..Kayra da cok seker ya:))
    Belki bir gun bende katilabilirim kimbilir :))sevgiler diyorum.

    YanıtlaSil
  45. Dostbahcesindenlezzetler:
    Çok isterim tanışmayı... teşekkürler... Kayra da öpücükler yolluyor:))

    YanıtlaSil
  46. bende antaklayda yaşıyorum 16 yaşınayım bi daha ki sefere benide aranıza alırsanız bende gelirim :)

    YanıtlaSil
  47. edazr:
    Canım mutluluk duyarım... mutlaka bekleriz... kasım gibi inşallah...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...