8 Ekim 2012 Pazartesi

Eylül Ayı Filmlerim

Eylül Ayı Boyunca İzlediğim Filmler...

10 yorum:

  1. gerçek sevgi güzel bir film gibi geldi bana:)

    bloğunuzu yeni keşfettim, bende beklerim;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle izleyeceğim bu filmleri..
    Sevgiler..
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  3. biz de artık her cumartesi gecesini film günü ilan ettik başka türlü olmuyor :))

    YanıtlaSil
  4. bu filimler not alındı.
    nasılsın dilekcim:))

    YanıtlaSil
  5. CANIM BENDE ÖDÜLÜN VAR,RİCA ETSEM GELİP ALIRMISIIIN :)

    YanıtlaSil
  6. PINKY FASHION:
    HOŞGELDİNİZ... Sevimli bir filmdi... Ben de takibe aldım...

    YanıtlaSil
  7. Hayat Cafe Tarifleri:
    İyi seyirler canım...
    mutlu günler... :)

    YanıtlaSil
  8. DİLSHEEN:
    Dilekcim ne iyi yapmışsınız... böyle programlı olunca düzene giriyor, diğer türlü zamanın akışına kapılıyor insan...

    YanıtlaSil
  9. bir kase lezzet:
    Canımsın... sağolasın, sen neler yapıyorsun? Kocaman öpüldün...

    YanıtlaSil
  10. Eslem Ünlü:
    Teşekkürler canım... Aldım... Sevgiyle kal... :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...