23 Ekim 2012 Salı

Ayışığı Kedisi

Sevgili Ayşım'ın kitabı yeni çıkmış... Mutluluğunu bir nebze olsun paylaşmak için hemen sipariş verdim kitabını, bugün geldi :)) Elime aldığımda öyle sevindim ki, ... Kitap kapağı hayranlık uyandırıyor... Taze kitap kokusunu içinde ki satırlar pekiştiriyor... Bir çırpıda değil, sindire sindire okumak istiyorum... Ve bu eseri kitaplığımda özenle saklayacağım arkadaşımın anısına :) Başarılarının devamını, nice sayfalara imzasını atmasını dilerim... Güzellikler paylaşılınca daha büyük anlam taşıyor...

10 yorum:

  1. canım kitabını keyifle okumanı diliyorum..bende almak isterim ..
    ailenle bol gülümsemeli hayırlı bayramlar diliyorum canım sana..çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Ben de kendi kitabım çıkmış gibi heyecanlandım :) Hayırlı olsun!

    YanıtlaSil
  3. Sevgili arkadaşım Dilek ince tavrın karşısında nasıl mutlu oldum bilemezsin. İlgin için, destekçim olduğun için gönülden teşekkür ediyorum. Güzel yüreğine kocaman sevgilerimi gönderiyorum.
    Umarım beğenirsin ^-^

    YanıtlaSil
  4. Sevil Aslan:
    Teşekkürler canım... Ayşım'ın bloğundan ulaşabilirsin wep adresine :) sana da keyifli okumalar dilerim sırasıyla... :)
    Güzelliklerle kal...

    YanıtlaSil
  5. Derya:
    evet Derya'cığım aynı duygulara kapılıyor insan :)
    Sevgile kal...

    YanıtlaSil
  6. okuyan:
    Teşekkürler güzel sözlerin için...
    Ben de çok mutlu oldum... Sevgiyle okuyacağım...
    Hep mutlu kal!

    YanıtlaSil
  7. Tekrar teşekkür ederim.
    İnan sizlerin güzel düşünceleri ve davranışları, kitabın basılmasında duyduğum mutluluktan çok daha öte ve tarifsiz duygular yaşatıyor. İyi ki varsınız ^-^

    YanıtlaSil
  8. Derya@ O güzel yüreğine kocaman kocaman sevgilerimi gönderiyorum. Güzellikler seninle olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  9. okuyan:
    Canım eşimle beraber okuyoruz :) çok beğendik... hepsi ayrı güzel, Orkestra'yı çok sevdim... :)) Hemen bitirmiyoruz yavaş yavaş özümseyek... :)) Bu arada yorumlar fazla olurdu ama bayram dolayısıyla, herkesde bir telaş, bir gezme, tatili değerlendirme derken bloglara az uğranıldı...

    YanıtlaSil
  10. Nasıl tarifsiz bir duygu, nasıl güzel bir mutluluk bilemezsin, okuyup da beğenmiş olmanız. Kocaman ama en içten kocaman teşekkürler ve sevgiler ^-^

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...