5 Ekim 2012 Cuma

Unutmayın!


28 yorum:

  1. Karikatüristleri kıskanıyorum): Çok güzel yansıtmış.

    YanıtlaSil
  2. Siyahkuğu:
    Ben de sevgim :))
    Güzelliklerle kal...

    YanıtlaSil
  3. Evet hepimizin içinde birçocuk var. Onu koruyabilmek ise marifet. Çocuk ruhumuzu hiç kaybetmemek dileğiyle.

    YanıtlaSil
  4. Hakkaten çok güzel yansıtmış,
    bir bakıosun ömür geçmiiiş gitmiş
    sevgiler canımm:)

    YanıtlaSil
  5. bayıldım...:)teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim,çok anlamlı..

    YanıtlaSil
  7. TALA (BIRAKTIĞIM İZLER):
    Amin canım, çocuklarımızla çocuk kalalım :))

    YanıtlaSil
  8. Eslem Ünlü:
    Evet canım hayat dediğin bir an sanki...

    YanıtlaSil
  9. Çaçaron blog:
    Canım ben teşekkür ederim...
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  10. özlem'ce:
    teşekkürler...
    mutlu kalın... :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bayılıyorum becerisi olan insanlara sevgiler

    YanıtlaSil
  12. gercekten cok anlamli bir karikatur dilekcim :)
    bu arada seni Aysegul'un ve Ayse'in blogundaki fotoraflardada tanidim diyebilirim ,tabrikler guyzel bir karsilasma olusturmussunuz kiskandim sizi dogrusu ;)

    YanıtlaSil
  13. yalniz Dilekcim senin blogun bana cok geç açiliyor yaa!

    YanıtlaSil
  14. Çok anlamlı.. :)
    Çok.

    YanıtlaSil
  15. Dilek cim benim içimdeki çocukta hiç büyümüyor ..şimdi küçük kızımla beraber ona arkadaşlık yapıyor sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  16. Asiye VURAN:
    Teşekkürler...
    Sevgilerimle Asiye hanım :))

    YanıtlaSil
  17. eda:
    Edacım çok teşekkürler... inşallah bizlerde görüşürüz... sevgiyle...

    YanıtlaSil
  18. eda:
    Edacım bilemiyorum ki neden? ben de çabuk açılıyor, kimseden de böyle yorum gelmedi... Hiç tahminim yok canım :(

    YanıtlaSil
  19. stupidrabbit:
    Teşekkürler...
    Sevgi ve huzur dilerim...

    YanıtlaSil
  20. fadinin sanati:
    Canım benim hep çocuk sevinçlerini içinde barındır... Elif'i ve seni öptük...

    YanıtlaSil
  21. Bu da çok ama çok güzelmiş :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Ben de bayıldım Dilek, çok anlamlı...Teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  23. Çoook hoş Antalya'da olduğunuzu görünce ziyaret etmek istedim.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  24. Düş Kızı:
    Teşekkürler güzel gören gözlere :)))

    YanıtlaSil
  25. Emre Bora Bebek:
    Canım teşekkürler... Tatlı yavruyu ve seni kocaman öpüyorum... :)

    YanıtlaSil
  26. birdilimbirdus:
    teşekkürler, ben de hemen gelip takibe aldım... :)

    YanıtlaSil
  27. Resimler nereden denk geliyor bilmiyorum ama hepsi öyle güzel ki, hiç lafa söze lüzum yok ,açık ve net :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ ol... Teşekkürler güzel gören gözler...

      Sil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...