26 Ekim 2012 Cuma

Bizde Bayram

Bizde bayram sabah babamızın bayram namazına gitmesiyle başlar... Sonrasında evimizde beraberce bayramlaşmalarımız... Güzel bir kahvaltıyı, kahve takip eder... Vee geleneksel fotoğraf çekilmemiz :)) Her bayram kareler yakındır, bu bayram bir iki değişik poz verdik...
 Sevdiklerimizden uzakta olmamız, telefona yakınlığımızı daha da arttırır bayram günleri... Aramalar, mesajlar, e-mail kutlama etkinliklerimiz devam eder bir süre :))
 Bu bayram  oğlum bayramlıklarını giyip, Kayra: ben bişey odum, ben ne oodum anne? Dedi... Ben: Yakışıklı oldun oğlum... Kayra: Ebet Ebet yatışıttı odummm... Dedi... Sonra oğlum bayramları yakışıklı olur :)))


 Fotoğraf makinesi kurulur, karşısına hızla geçerken kimi vakit komik anlar yaşanır, kimi vakit eşim: Tamam yeter vaktimiz kalmıyor daha işe gideceğim...  Der. Kimi zaman da Kayra'yı zor zahmet ikna ederiz fotoğraf çekmek için... :))
 Kısa süreli komşu ziyareti, (Daha çok apartman içi :) ) Sonra dışarı gezmeye çıkarız... Bu bayram 29 Ekime yaklaştığımız için sokaklar çok güzeldi...
 Dün alışveriş merkezine gezmeye gittik, İsmail öğleden sonra çalıştığı için kısıtlı vaktimiz vardı... Orada Yengemlerle karşılaştık ki gün içinde kendilerine gidecektik, bizim için iyi bir tesadüf oldu :)) İsmail işe giderken çocukları bowling oynamaya davet edip işe gitti... Biz de yemeğimizi yedik yengemle sohbet ettik...( Amcamın eşi) aslında yenge diyorum ama aynı yaştayız :))) iki tatlı çocuğu var resimlerde yer alıyor... :)


Bowling oynarken bir kaç kare... Flaş gözlerini alınca çareyi gözlerini kapatmakta buldu :)
 Oğlum büyümüşte Elif ablası ve Enes abisiyle ile oynarmış :)) Anne ve çocukları, o kareyi çok sevdim... Jetonlarımız içeceklerimiz renk olsun arada dedim :))
 
Sonra Yengemlere gittik, amcamlada bayramlaştım... Sohbet, muhabbet akşam oldu eve gelişimiz... Oğluşum erkenden yattı, oyuna dalıp atlamıştı... Oğlumun bayram hediyeleri, bayram şekersiz ve tatlısız olmaz... Bu bayram şekerpare yaptım... Gül ise eşimden :)) Bizim birinci günümüz böyle geçti...

15 yorum:

  1. Maşallah size,çok güzel geçmiş,makinenin karşısına dizildiğiniz fotoğraflar çok güzel.Biz de 3ümüzü çekecek insan bulamıyoruz,çoğunlukla ya 2-2 çekiliyoruz,ya da elimizle tutuyoruz makineyi eciş bücüş resimler oluyor:))

    YanıtlaSil
  2. Bayramınz mübarek olsun..Kayra gerçekten de çok yakışıklı olmuş maşallah ona..Aile tablonuz da çok hoş.Nice bayramlarda böyle güzel aile tabloları görmek dileğiyle..
    Not: Mektubunuz elime geçti.Teşekkür ederim.Bayramdan sonra en kısa zamanda karşılığını göndereceğim inşallah..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Maşallah diyorum oğluşuna ailene fotoğraflara bayıldımmm :) pozlar mükemmel.ilerde küçük bey manken olabilir.Tam bayram olmuş bizim gibi evde pijamalarla geçmemiş :))

    YanıtlaSil
  4. Maaşallah size. Bayramınız mübarek olsun. nice bayramlara.

    YanıtlaSil
  5. BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN CANIM,GÜZEL RESIMLER OĞLUŞUN ÇOK TATLI MAŞALLAH.BAYRAMIN ILK GUNUNU ÇOK GÜZEL GEÇİRMİŞSİNİZ.

    YanıtlaSil
  6. dilekçiğim çok güzel pozlar çekmişsiniz:)) kayranın pozu ve aile pozlarınız muhteşem Allah her daim böyle mutlu etsin sizleri sevgiler

    YanıtlaSil
  7. küçük bey çoooook yakışıklı maşallaaaaah ♥ :)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel kareler,iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler... Her birinize kucak dolusu sevgiler... MUTLU BAYRAMLAR... Güzelliklerle kalın...

    YanıtlaSil
  10. Bayramınız kutlu,mutlu olsun.Sokaklar ne güzel süslenmiş ..

    YanıtlaSil
  11. Bu güzel aileye kocaman bi maşallah ve iyi bayramlar!

    Sevgiler bizden de...

    YanıtlaSil
  12. Canlarım teşekkürler, MUTLU BAYRAMLAR...

    YanıtlaSil
  13. Ben yerim o tatlı oğluşunuuu :)))
    Maşallah sizeee!
    Mutlu bayramlar tatlıım :)))

    YanıtlaSil
  14. Maşallah ne kadar yakışıklı bir oğluşun var o saçlara bittim :) Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkürler... Kayra'cığımda ablalarına kocaman öpücüklerini yolluyor... Aramıza yenİ katılan arkadaşlarımız da HOŞGELMİŞLER... Sevgiyle...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...