30 Ekim 2012 Salı

Yol Göster!


18 yorum:

  1. Hiç böyle düşünmemiştim.Mükemmel bir yaklaşım.Teşekkürler Dilekciğim.

    YanıtlaSil
  2. Her zaman bu yönteme katılırım ve elimden geldiğince uygulamaya çalışırım.

    YanıtlaSil
  3. Bende paylaşmıştım bu sözü, çok hoşuma gidiyor bu söz.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel...

    Paylaşımın için teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  5. Biz hiç yalan söylemezsek çocuk da yalan söylemeyecektir. Çocuğun yanında arkadaşlarına ya da birilerine sürekli yalan söyleyenler çocuğa yalan söylemin yanlış olduğunu söylediklerinde ne kadar ikna edici olabilirler ki?

    YanıtlaSil
  6. çok dogru ! hiç bir zaman cocuklara olumsuz cumlelerle konusmamak gerek, devamli alternatif gostererek konusmak gerek çoçuklarimiza, hatta insalarlada ayni sekilde aslinda, Peygamber efendimiz (sav) de ayni sekilde yapardi :) postunu çok sevdim, boyle mesajlara devam !

    YanıtlaSil
  7. Çok doğru.İlerde anne olursam uygulayacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Bende elimden geldiği kadar yapmaya çalışıyorum :))

    YanıtlaSil
  9. ahestebeste:
    Canım ben güzel yorumların için teşekkür ederim...

    Emre Bora Bebek:
    Ne mutlu sana, böylelikle pozitif yönleri yüksek çocuklar yetişiyorlar... öpüldün...

    ~Kitapların Dünyası~:
    Ne hoş :) kalplerimiz karşı karşı, gerçekten çok anlamlı...

    Merve:
    :) İyiliğe yakın diyorum :)))

    Pembe Deniz:
    güzel gören gözlere teşekkürler... :)

    Burcu A.:
    Kesinlikle katılıyorum, oğlum üç yaşına yaklaştı, ve ailemizde küçük anne, küçük baba gibi bizim minik kopyamız oluyorlar, ilerleyen zamanda kendi kişiliklerini bulmalarında yardımcı oluyor bu durum... :)

    eda:
    Teşekkürler, ben de seni çok sevdim :))

    özlem ce:
    İnşallah o gün geldiğinde çok iyi bir anne olacağın yolunda ilk adımı atmış bulunuyorsun bence :)

    Bal Yanağın Hikayesi:
    Lina'dan belli ne kadar iyi bir anne olduğun, ikinize de Maşallah canım, sizi seviyorum...

    YanıtlaSil
  10. Ecnebi eğitimi başka oluyor tabii, kimse inkar edemez. Onlar çocuğa bir birey gibi yaklaşırken biz, çok affedersiniz ama, "k.çmdan çıkmış b.k" diyoruz hâlâ...

    Bu tür paylaşımlarınızla hayatımıza değer kattığınız için bir kez daha teşekkürler Dilek Afiyon Avcı :))

    YanıtlaSil
  11. Düş Kızı:
    her türlü görüşe saygımız var elbet, dinimizde de çocuğun yeri ap ayrı, koruyup kollanmasından, tutup, sevilip sayılmasına kadar...
    oysa göreceli herkesin yaklaşımı...
    Farklı herkesin davranışı... belki de daha yeni yeni öğreniliyor, belkide özünden beri böyle geliyor... Ben böylesi duyarlı oluşun için teşekkür ederim Düş Kızı... :)))

    YanıtlaSil
  12. Dilekcigimm Hosbulduk :))

    YanıtlaSil
  13. Belle Amie:
    Canım ne kadar zarifsin teşekkürler, iyi ki geldin :)))

    YanıtlaSil
  14. bu kadar basit ama bu kadar anlamli bir soz. anneler icin super bir ogur. Paylasimin icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  15. SKINNY:
    Ben burada olduğunuz için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...