9 Ekim 2012 Salı

Ödüllerim :))

Dikiş Dikmek Sanattar , Denizin Yıldızı blog sahipleri Eslem ve Deniz arkadaşlarım sağolsunlar bana bu iki güzel ödülü teşrif etmişler... :) Kendilerine kocaman teşekkürlerimi gönderiyorum...

Ben de bu ödülleri Antalyalı Blogger arkadaşlarımla Kahve Keyfi , Resimli tarif , Nursevince Lezzetler ,Dilsheen ,Bu bizim dünyamız ,Bir kase lezzet ,İkitanem ve biz ,Hünerli Eller , Limon Çiçekleri ,Ayşerozeface , Bıraktığım izler(Tala) ,Emoş desing , Bir tutam kekik  Veee Mutluanne ,  tosbagalar , Denizin Yıldızı , Nilhan - Küçük Mucizem , emreyle hayat , okuyan , Handan , miyav kedicik , Yüreğimin İklimi , Düş Kızı arkadaşlarıma gönderiyorum....

22 yorum:

  1. Canım çok teşekkür ederim..Seviyorum seni!

    YanıtlaSil
  2. Tam bana yorum yazdığın anda ben de buraya bakıyordum :) Geldim, aldım.Teşekkürler Dilekcim

    YanıtlaSil
  3. Limon çiçekleri:
    :) teşekkürler...
    seviyorum ben de seni :))

    YanıtlaSil
  4. Handan:
    :)))
    İşte kalp kalbe karşı olmak bu demek...

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler ederim :)))
    Muck muck! :*

    YanıtlaSil
  6. Düş Kızı:
    :)) Rica ederim... :) öpüldün sende hem de kocaman...

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim oğlumun adaşını ben de seviyorum:))

    YanıtlaSil
  8. Dilekçim onore oldum. tşk ederim

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim tatlım..

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim canım sevgiler

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkürler canım, çoook mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim canım :) geçte olsa bende aldım....
    O kadar yoğunum ki şu sıralar blog okuyamıyorum bir kaç gündür.En yakın zamanda bu açığı kapatıcam inşallah..
    Öpüldünüz kocaman
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  13. çok teşekkürler canım kayrayla seni öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  14. tospagalar:
    Biz de sizi seviyoruz :)))

    YanıtlaSil
  15. Nilhan - Küçük Mucizem:
    sevindim canım... :)

    YanıtlaSil
  16. Ayserose:
    Rica ederim canım... :)

    YanıtlaSil
  17. Yüreğimin iklimi:
    rica ederim özlemcim :))

    YanıtlaSil
  18. emreyle hayat:
    Çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  19. Mutluanne:
    İnşallah canım...
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  20. ikitanemvebiz:
    biz de sizi öpüyoruz kocaman :))

    YanıtlaSil
  21. Oy Oy almam mı almam mı ilk ödülüm benim.. Çok çok teşekkür ederim ya vallahi çok mutlu oldum. Ne güzel bir Cuma günü.. Cumanız mübarek olsun...:))

    YanıtlaSil
  22. miyav kedicik:
    amin canım...
    ben de güzel günler dilerim...
    hep mutlu ol...
    hayırlı olsun ödülün...
    sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...