19 Ekim 2012 Cuma

Üç gün Ve Blogger Dostluğuna Teşekkürler

Çarşamba: Bir Kase Lezzet, Bıraktığım İzler (Tala) O gün Kayra ile Ayşe ablanın sıcak yuvasının kapısını açtık :) Güler yüzlü bir karşılamanın tadını ben çıkardım... Oğluşum uyuduğu için onu diğer odaya yatırdık... Ayşe ablanın bloğunda küçüm bir tasarım yapmıştım... Hemen pc başına geçip sevinçle onları kayıt ettik... Sonrasında çok değerli arkadaşımız Tala'da bize katıldı... Ev sahibinin biz misafiri için hazırladığı özel masayı resimlemekten keyif aldık... Ama daha keyifli bir şey vardı, o güzelim lezzetlerin tadına bakmak... Ayşe ablacığımın eli çok lezzetli, her şey için teşekkürler... Ve Tala güzel yüreğin, paylaştığın duyguların için teşekkürler...
 Perşembe: Limonatam Ve Kurabiyem Antalya'da güneş şehrin her yerinde dans ediyordu... Mutlu bir günün habercisi mi neydi? Jale ile ilk kez buluşacaktık... Bir gün önce sesini duydum telefonda, öyle içtendi ki, sanki tanıdığım biri, hatta abartısız çok uzun zaman görüşememişiz de özlemişim hissine kapıldım... Şaşırtıcıydı... Biz o güneşli güne dönelim :) Terracity, Değirmen Pastanesinde buluştuk... Evet yanılmamıştım, o samimiyet görüştüğümüzde de gerçekleşti... Öyle sohbet ettik ki tek kare fotoğraf çektirmek aklımıza bile gelmedi...  :) Jale'nin güzel kızı okulda olduğundan o aramızda değildi, Kayra geldi, geldi de ne oldu sanki :) bize katılmadı arabasında uykusundaydı... Diğer buluşmamızda onlarıda tanıştıracağız nasipse :) Gün güneşli güzel, Jale içten samimi, ben mutlu ve huzurluydım... Fakat aramızda en hızlı olan zamandı... Damla sakızlı kahveli sohbetimizin tadı damağımızda kaldı, aynı duyguları karşılıklı yaşadığımızı hissettiğim için çoğul anlattım :) Jale'ciğim kitaplarını benimle paylaştı. Kitap deyince akan sular durur, Jale içinde değerler aynıydı... Çok teşekkür ederim ama ne kadar teşekkür etsem az gelir... bir de resim çerçevesi almış benim için hemen fotoğrafımızı yerleştirdim Ve oğluma Turkcell tavuğu ve Yumurtalık kaplumbağa almış... Kayra eve gelince Jale teyzesinin hediyelerine çok sevindi... Jale teyzesine Kayra adına teşekkür ediyorum... Jale'ciğimin güzel hediyelerini kolaj yaparak sunmayı tasarlamıştım ama tek bir kare fotoğraflayabildim, Kayra uyanınca onunla ilgilendim...  Jale gülen gözlerin ve tatlı sözlerin için teşekkürler...
Cuma: Kelebek Gibi'nin düzenlediği Pembe Zarf etkinliğine katılmıştım ve mektubum bugün geldi.. Öncelikle bu etkinliği düzenleyen arkadaşımıza çok teşekkür ediyorum... Dilara'nın O süslü, pembe mektubunu sevinçle açtım... İçinden iki tane anlamlı sözleri olan magnet çıktı... Ve en önemlisi üç tane dosyaya yazılmış içten ve nezaketli sözleri... Mektubun ayrı bir tadının olduğunu bir kez daha hissettim... Ve anlıyorum ki insanlar birbirlerini göremeseler bile gönül bağı ile iletişe geçip o mutluluğu yaşayabiliyorlar... Dilara mektubun için, sevgini hissettirdiğin için teşekkürler...

22 yorum:

  1. sizi kıskandimm kii beennn;)
    neden aranızda değilim diye...
    ;)şaka şakaa gülüm,çok mutlu oldum cici buluşmanıza..
    ayrıca harika bir header çalışmaası olmuş,gördüümm..:)
    emeğine sağlık canımm...
    yakışıklı kayra,ma ve sana cici sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  2. birtutamkekik:
    Canımsın... Haberleşelim lütfen hem görüşmmeyi de çok isterim...
    kıyamam ki ben sana :)) sen de ol aramızda:)
    Teşekkürler beğendiğine çok sevindim :))
    biz oğlumla sevgiler gönderiyoruz sana :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar şanslısın Dİlek'cim.Hep güzel dostlukların olsun inşallah.Güzel düşüncelerin için de çok teşekür ederim.Bol okumalı bayramlar.....

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel post olmuş. Tembel blogger olarak bende yazıcam inşallah.

    görüşmek üzere iyi bak kendine.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Dilek güzel buluşmalar olmus. Kitaplarda muhteşem kiralık nişanlısı okumuştum sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ohh maşallah sefanız olsun sizi lara takımı sizi:)

    YanıtlaSil
  7. Dilek cim, merak etmiştim kaç gündür yoksun, neyseki iyisiniz dostlarla güzel geçen günün ardından burdasın güzellikleri paylaştın. Kayrayı ve seni öpuyoruz sevgiler.:)))

    YanıtlaSil
  8. jale:
    Canım teşekkürler... dostluklar hep daim olsun... :)

    YanıtlaSil
  9. TALA (BIRAKTIĞIM İZLER):
    Teşekkürler, bekliyorum Tala'cım...
    :)

    YanıtlaSil
  10. Yüreğimin İklimi:
    Canım teşekkürler... inşallah ben de okurum, bol okumalı dönem olacağı kesin :)) sevgiyle...

    YanıtlaSil
  11. Ayserose:
    Ayşeciğim ayrımcılık yok ki, çık sende gel, bizim de sefamız beraber olsun... :)

    YanıtlaSil
  12. fadinin sanati:
    Ne güzel böyle merak edilip beklenmek, varlığın için teşekkürler fadi'cim... Elif ve sana kucak dolusu sevgiler yolluyoruz...

    YanıtlaSil
  13. Kuzum nasılsın.
    Ne güzel paylaşım olmuş.
    Ellerine sağlık canım
    Bir kase lezzetin çoook harika arkadaşları ve dostları var.
    İyiki varsınız:)))
    Gönlü güzellerim benim.
    Kayracımı öptüm:)))

    YanıtlaSil
  14. canım arkadaşım ne kadar güzel bende larada olsam size katılırdım:((( bi de sen şanslısın kayra arabasında uyuyo deniz asla uyumaz :((( yani eve dönüş uyku zamanı:))) tadını cıkar öptüm sizi

    YanıtlaSil
  15. Bende istiyoruuuuum!.Çok çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
  16. bir kase lezzet:
    Teşekkürler, biz de seni seviyoruz :) içten sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. bubizimdünyamız:
    Canım, haberleşelim, biz de görüşürüz uzaktaysak ta ayrı şehirlerde değiliz ya... Deniz'i ve seni öpüyoruz...

    YanıtlaSil
  18. Limon çiçekleri:
    Canıımmmm tabii ki haberleşelim görüşelim... :))
    Sevgiyle öpüldün :))

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel ,sizin adınıza sevindim:)

    YanıtlaSil
  20. Gerçekten sımsıcak ve güzel bir post olmuş.Ne güzel bir araya gelip hoş vakit geçirmişsiniz...Hepimiz imrendik :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. siyahkuğu:
    Teşekkürler, darısı başınıza :)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  22. Emre Bora Bebek:
    Çok teşekkürler...
    güzellikleri hep beraber tatmak ne hoş...
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...