6 Ekim 2012 Cumartesi

Bugün Biz

Antalya'da gün güneşliydi, zaman yine hızlı akıp giderken ben öncesinde uzakta ki sevdiklerimle konuştum, artık bu günümün bir parçası haline geldi... Annem, kardeşim, arkadaşlarım gibi... eşimin iş yerine uğradım... Günün kahvesini orada yudumladım... Oğlum arabasında uyuya kaldı, klasik öğlen uykusunu hiç kaçırmaz:) yolda yürürken bir yaprağa rastladım şekline bayıldım, gülümsedim, mutlu oldum... Dönüşte tuhafiyeye ve kırtasiyeye uğradım... Tuhafiyeden ambalaj için ip, su taşı ve pompon aldım... artık ne yaparım paylaşırım burada... Krtasiyeden kitap kılıfı, not defteri, ve desenli bant altım... Günün böylece fotoğraflayıp... Akşamda bilgisayarın başına geçtim... :))

18 yorum:

  1. Çok tatlı, huzur dolu bir gün olmuş belli
    :)

    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  2. Pembe Deniz:
    Teşekkürler Pembe Deniz:) Mutlu hafta sonlarınız olsun :))

    YanıtlaSil
  3. blogun arka planı, başlığı falan harika olmuş, tam sonbaharlık :)

    YanıtlaSil
  4. Biz o yaprakları topluyoruz, hayalet yapacağız onlardan :)

    YanıtlaSil
  5. canım kayra belli yorulmuş :)))) her gününüz hep böyle güzel gecsin arkadaşım

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir gün, güzel görseller.
    Oğluşunu da maşallah.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  7. Sandukam:
    Teşekkürler, sonbahar gelsin istedim bloğumada :)) çok tatlısınız... mutlu hafta sonları dilerim...

    YanıtlaSil
  8. Handan:
    Bizde topladık, (evimize sonbahar geldi) postunda yayınladım eylülde... O hayaletleri çok merak ettim... Yapında yayınlayın biran önce :))
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  9. bubizimdünyamız:
    canım benim teşekkürler... Deniz'i ve seni öpüyorum kocaman... çok güzel bir hafta sonun olsun :)

    YanıtlaSil
  10. okuyan:
    Teşekkürler... yorumunun sonunda o kedi kulaklarını çok seviyorum :)))

    YanıtlaSil
  11. ohh iyi yapmişsını bu gün istanbuldada güzel bir gün vardı ..Elif diş çıkartıyor bir yandan dogum günü hazırlıkları yapıyorum, haftaya kısmetse.. post bile yazamıyorum vakıt buldukça sizlerle zaman geçiriyorum çok öptük sizi güzel hafta sonları:)))

    YanıtlaSil
  12. Sizi kendime çok yakın hissediyorum, o kadar tatlısınız ki... Yazdıklarınız, paylaştıklarınız çok içten :)
    Sonbahar teması, hakikaten çok güzel olmuş :)
    Keyifli geceler dilerim :)

    YanıtlaSil
  13. fadinin sanati:
    Canım diş çıkartma zamanlarında hassas oluyorlar... doğum gününü biliyorum, 10 Ekim, beniim kız kardeşimle aynı dün 0 87'li söyleyim o gün doğan kızlar çok güzel ve zeki oluyorlar :)) Allah şansını, bağtını açık etsin...

    YanıtlaSil
  14. Düş Kızı:
    Çok teşekkürler... inan karşılıklı içimi seviçle kıpır kıpır yapan, Düş Kızı, burada ve bloğunda olman çok mutluluk verici, iyi ki varsın... :)

    YanıtlaSil
  15. Ne iyi etmişsin Dilekciğim..Ufaklıkta ne tatlı uyumuş öyle:)

    YanıtlaSil
  16. Antalya da yağmurlar başladı güzel günlerin keyfini çıkarmak lazım. Kayra maaşallah çok tatlı yine

    YanıtlaSil
  17. Limon çiçekleri:
    Canım teşekkürler... mutlu pazarlar dilerim...

    YanıtlaSil
  18. TALA (BIRAKTIĞIM İZLER):
    Teşekkürler arkadaşım... Gerçekten her anımız değerli...Güzel günler dilerim...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...