28 Ekim 2012 Pazar

Siz Hiç Güneşi Ağlarken Gördünüz mü?

Arka Kapak
Bir pazar gecesiydi. Dişlerimi fırçalamış, pijamalarımı giymiş, yatmaya hazırlanıyordum. Tam yastığa başımı koymuştum ki; birden kalbimin zili çaldı. Dışarıdan belli belirsiz bir ses:
“Müsaitseniz bu sıralar size âşık olmaya gelebilir miyim?” diyordu. Neye uğradığımı şaşırmıştım. Hiçbir hazırlığım yokken nerden çıkmıştı bu davetsiz misafir? Hem önceden haber vermiş olsaydı börek falan açardım. Şimdi ona kapıyı açarsam ne ikram ederim? Evde yok numarası mı yapsam acaba? Hem sesimi çıkarmazsam aradığı aşkın bu kalpte olmadığını düşünüp geri döner. Offf… Ne vardı da hazırlanmadım. Yıllar sonra bir misafir zilimi çalıyor ama ben kapıyı açamıyorum. Acaba ekmek ile su ikram etsem ayıp olur mu? Neden ayıp olsun canım. Misafir umduğunu değil, bulduğunu yaşar. Kapıdaki misafirimi çok da fazla bekletmemek için hemen kapıyı açtım. Ama o çoktan gitmişti…
Sensiz hayat, benden vazgeçiyor…

Yorumum
Arka kapağın cazibesine kapılıp okumaya başladım... Esas oğlan Sercan Alanya'nın bir köyünde yaşamaktadır ve bir sel sonucu sevdiği kızı ve babasını kaybetmiştir... Annesini, askere gitecek olan ağbeyini, kız kardeşi Ümmü'yü, küçük kardeşi Erdal'ı köyde bırakıp Bursa'ya ünevsiteye gitmesiyle başına gelen felaketler silsilesi diyebilirim... Aralarda geçen anlatım ifadeleri hoşuma gitse de sonu hayal kırıklığı oldu...

12 yorum:

  1. pAYLAŞIMIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SEVGİYLE KAL.

    YanıtlaSil
  2. dilekçiğim konu olarak ilgimi çekti ama bitiş konusunda tereddütte kaldım. Bakalım bir kaç yerde daha okuyayım ona göre alıp almama kararını veririm. Bayramın son gününden sevgiler size

    YanıtlaSil
  3. Nursevin Sönmez:
    Canım ben teşekkür ederim...
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. Yüreğimin İklimi:
    Canım anlatımı güzel fakat sonu farklı olsaymış keşke dediğimiz kitaplar gibi... Mantıklı bulmadım ben...

    YanıtlaSil
  5. Bir kitabın anlatımı kadar sonu da önemli.

    Okumaya başlayıp saran ama sonunda hayal kırıklığına uğratan kitaplar var. Sanırım buda onlardan

    :))

    YanıtlaSil
  6. Pembe Deniz:
    Evet Pembe Deniz :) son olmamış, tabii sadece benim fikrim bu kanıda... :)

    YanıtlaSil
  7. kitap alırken ilk bakılan yeridir arka kapakları kitapların. ben de ilk oraya bakarım. yazar olsaydım arka kapağa afiili şeyler yazardım aynı bu kitapta olduğu gibi :) alın beni okuyun diyor resmen :)

    YanıtlaSil
  8. basligi çok hos ama, arka kapak muhtesem ! Bende bir an sizin yaszdiginizi dusundum "ah Dilek'cigimin ne guzel anlatma kabiliyeti var diye dusundum, hatta mutlaka, kitap yazmasi gerekiyor" diye bile dedim kafamdan :))
    zaten normalindede kabilyetlisin blog konusunda ,fakat bu yazi ben iyce bir cezbetmisti :)sevgiler canim !

    YanıtlaSil
  9. Hmmmmm...En azından denemişsin canım.Benim gibi kitapsever biri için paylaşımın çok değerli :) Teşekkür ederim, duymamıştım kitabın adını.

    Selamlar

    YanıtlaSil
  10. Merve:
    haklısın Merve'ciğim, bende tam öyle oldu :)))
    Sevgiyle kal!

    YanıtlaSil
  11. Eda:
    Canımsın, çok teşekkürler... Yazılarımdan bir kaç link göndermek isterim okumuş olursun, yorumlarsan da beni çok sevindirirsin... :) güzel sözlere tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. Derya:
    Canım denedim, bitirdim :))
    Beğendiğim olursa buradan paylaşırım...
    Şanslı günler...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...