16 Ekim 2012 Salı

Sonbahar Hakkında

Bir Melek Vardı... bloğun sahibi Selma arkadaşım beni mimlemiş :) Öncelikle teşekkürlerimi iletiyorum ve mevsime özel bu mimi hemen yanıtlıyorum...
 
Favori dudak ürünün?



Parlatıcı severim, sade ve ışıltının dans ettiği :)

 
Favori sonbahar ojen?
Sade renkler, gerçi bu ara tamamen sade tırnaklarım...
 
Favori içeceğin?
İşte bu sabah ki kahvem bir kaç yudum içilmiş, çikolatadan bir iki ısırık alınmış :) türk kahvesi
 

 
Favori sonbahar mumun?

Kokulu mumları severim...
 
Favori sonbahar ürünün?
Bu ara bunu beğendim... :)
 
Sonbaharda en çok ne yapmayı seversin?
Dalından kopan yaprakların rüzgar eşliğinde savrulmasını, yürürken yerdeki yaprakların çıkardığı sesi, yağmurları, ne soğuk, ne sıcak olan havayı seviyorum...
 
Sonbaharda ilk aklına ne gelir?
Kasımın yaklaştığı aklıma geliyor... 28 benim, 29 oğlumun doğum günlerimiz de... :)
 
Sonbaharda yakıştırdığın makyaj ürünleri?
Çok makyaj yapmıyorum, bir parlatıcı, bir kalem, bir rimel yetiyor, yukarıda ki minik kız pek bir hevesli internetten aldım hemen resmi...
 
Sonbaharda yanından eksik olmayan şeyler?
Kağıt kalem...
 
Sonbaharda en çok hoşuna giden şey?
Bu soruya yukarıdakilerin hepsi cevabını vererek veda ediyor, sonbahar temalı Vuslat'ı mimliyorum ...

12 yorum:

  1. Dilekciğim seni biraz daha tanıma fırsatı verdiği n için teşekkürler.Hoş cevaplar:)

    YanıtlaSil
  2. Dilekcim, ya ne guzel bir blog boyle! resimlerine bayiliyorum ha ! nedreden buluyorsun bunlari?hayranim su senin bloguna !!! :)bu arada miminide kutluyorum, ey malum bir çok insanla benzeligi oldugu gibi benimlede biraz benzeligin yok deyil... benimde hiç kagit kalem uzerimden eksik olmaz ;)

    YanıtlaSil
  3. Sonbahar güzeldir yaa :) Kahve konusunda hem fikiriz, sonbaharda balkonda ifil ifil rüzgar eserken içilen kahvenin - hele yanında bir dost da varsa - tadı hiç bir şeyde yok :) Sevgiler...
    ! •• Değerlendiriyorum & Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
  4. yine çok güzel bir post olmuş cnm, ilgiyle takipteyim seni...

    YanıtlaSil
  5. Izleyiciniz oldum

    Sitenizi yeni kesfettim, bu arada mukemmel paylasimlar:)

    Bloglari yeni yeni geziyorum. Cok keyif aldim.

    Benimkine de siZi beklerim

    www.mugekokluatik.blogspot.com

    Sevgiler

    Ates boceginin annesi Muge:)

    YanıtlaSil
  6. Limon çiçekleri:
    Canım benim teşekkürler...
    sevgiyle öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. eda:
    ayyy canım Edacım ne güzel sözler bunlar çok teşekkürler...
    Hep güzel kal...

    YanıtlaSil
  8. D'P:
    Teşekkürler :) çok sevindim burada görünce,
    özlüyor insan sevdiklerini göremeyince...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  9. Selma's world:
    Aynen canım bende sevgiyle takipteyim...
    tekrar teşekkürler ... :))

    YanıtlaSil
  10. MÜGE KÖKLÜ ATİK:
    çok zarifsiniz teşekkürler...
    ben de hemen geldim...
    :)
    Güzelliklerle kalın...

    YanıtlaSil
  11. Kuzum en kısa zamanda cevaplayacağım seni Bu arada 28 aralık benim 29 aralık büyük kızımın doğum günü. Ne tesadüf değil mi?:)))

    YanıtlaSil
  12. VuslaT:
    Ne hoş bir tesadüf bazen hayat sihirli gibi :)))

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...