1 Kasım 2012 Perşembe

Erken Gelen Doğum Günü Hediyelerim

Doğum günüm 28 kasımda ama erken çaldı hediyelerim kapımı... :) Bayramda Tekirdağ'a anneme, kardeşim ve kızı Nilüfer (Dünya Tatlısı) gelmişler... Kardeşim Melek Şarköy'de yaşıyor... Kendi elleriyle yaptığı tarhanayı ve bahçelerinden hazırladıkları zeytini beni düşünerek getirmiş anneme... Nilüfer ablası Kayra'yıda unutmamış, boya kitapları, resim defteri, boya ve cd göndermiş... Annem de bana doğum günü hediyesi fermuarlı sweatshirt almış. eşime de kazak :) Küçük bir sandıkta geldiler kargoyla :))) Biricik anneme, canım kardeşime, ve dünya tatlısı Nilüfer'ime teşekkür ediyorum... Sizi çok seviyorum...

19 yorum:

  1. ne cici hediyeler güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  2. İYİ GÜNLERDE GİY CANIM AFİYET OLSUN YERKENDE :)

    YanıtlaSil
  3. Selma's world:
    Canım çok teşekkürler...
    Sevgiyle içtennn... :)))

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar mutlu olduğunu tahmin edebiliyorum.
    Yenecekleri afiyetle yemek, kullanılacakları mutlulukla kullanmak nasip; yeni yaşın güzelliklerle dolu olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. tospağanın dünyası:
    Canııımmmm teşekkürler... :)
    Mutlu kal!

    YanıtlaSil
  6. ahestebeste:
    teşekkülerimi iletiyor ve sevgilerimi yolluyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsini mutlu günlerde kullan Dilek'cim.sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. El emeği olanlar da var ne kadar şanslısın, güle güle giy ve güle güle tüket hediyelerini, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  9. jale:
    Canım çok sağol, Kurabiyeye öpücükler... Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  10. Denizin Yıldızı:
    Deniz'ciğim çok teşekkürler...
    Sevgiyle gelen her şey çok değerli oluyor... :))

    YanıtlaSil
  11. aaa ne guzeeel bizde mi kutlasak simdiden yasgununu acaba Dilek'cigim? sonra unuturuz falan bak karismam haa! sonuçta kasima girdik surda 27 guncuk kalmis : hadi kutluyorum bak : "iyki dogduuuun dileeeek !iiiiyki dogduuuun dileek!" nice yillara dilekcim :))

    YanıtlaSil
  12. :)) ne tatlı ya... Güle güle kullan/ye hepsini :)))

    YanıtlaSil
  13. hediyelerinizi güle güle kullanın kardeşinin ellerine sağlık afiyetler olsun canım ...

    YanıtlaSil
  14. iyi günlerde kullanım canımcım:)
    nice senelere.

    YanıtlaSil
  15. eda:
    Canımmmm teşekkürler, ne kadar tatlısın :))) iyi ki varsın...

    Düş Kızı:
    Teşekkürler Düş Kızı, sonsuz sevgiler...

    ikitanemvebiz:
    Sağol arkadaşım...
    Mutlu günler...

    bir kase lezzet:
    Ayşe ablacığım özlendin... teşekkürler... sevgiyle...

    YanıtlaSil
  16. Şimdiden doğum günün kutlu olsun canım :) Hediyelerin çok ciciymiş...Yoksa sen de benim gibi akrep burcu musun?

    YanıtlaSil
  17. Derya:
    Canım teşekkürler, 22 kasımdan sonra yay oluyor... o zaman sen de iyi ki doğdun :))

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler canım :)
    22 Kasım'sın demek? Bora da 23 Kasım'da doğdu geen yıl, o da yay senin gibi...Ne güzel :) İyi ki doğdunuz cümleten...

    YanıtlaSil
  19. Derya:
    Canım, ben 22 Kasım yay burcuna geçiyor demek istemiştim... Ben 28 Kasım, oğlum 29 Kasım :) Bora'cıkta bizim grubumuzdan... Peki senin doğum günün ne zaman? bu arada teşekkürler :))

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...