21 Kasım 2012 Çarşamba

Beşi Bir Yerde :)

Sevgili Düş Kızı mimlemişti beni, öncelikle geçikme için kusara bakmamaştır umarım diyor ve kendisine sevgiyle karışık teşekkülerimi iletiyorum :)

 Çantamdaki beş şey:

Odamdaki beş favori şey:

Bu ay planladığım beş şey:
 1.) Aile içi oğluşumun doğum günü kutlamasını oluşturmak.
 2.) Okunacak kitaplarım arasında seçim yapıp okumak.
 3.) Haftalık düzenli pilates yapmak.
 4.) Çekmeceleri düzenlemek.
 5.) Mutlu olmak :)

Almak istediğim beş şey:
 
Beni mimleyen kişiden etkilendiğim beş özellik:
                                1.) Arkadaş canlısı olması,
2.) Bana değer vermesi...
3.) Samimi ve içten davranması,
4.) Kitapları, mavi rengi ve kedileri sevmesi...
5.) Kendi gibi tatlı paylaşımları...
 
 

13 yorum:

  1. :)aylik planinin içerisinde, mutlu olmayida dusunmen guzeldi;)
    eh ne yapacagiz , en kisa zamanda cevaplamaya calisicam insallah Dilekcim ;)

    YanıtlaSil
  2. oyyyss canımmm :)
    normalde mim yapmayı pek sevmem ama senin içiin cevaplayacağım :)
    akşama yaparım olur muuu,
    iyiki tanıdım annelerin bi tanesi,
    sevgilerr:)

    YanıtlaSil
  3. dilekcim nasılsın gülüm.
    çok hoş cevaplar yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. eda:
    :) teşekkürler canımcığım :)

    İlknur AKPINAR:
    Ayyy içim kıpır kıpır oldu:)) güzel cümlelerine sağlık...
    İyi ki varsın...

    bir kase lezzet:
    canım ablam, iyiyim... umarım sen de iyisindir, özlendin...

    YanıtlaSil
  5. Günaydın, mimin için teşekkür ederim canım. bu sabah cevabını yayınladım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Keyifle okudum cevaplarını.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  7. kayra'ya nice güzel yaş günleri düzenlersiniz inşallah şimdiden mutlu yıllar olsun: )dilek hanımcım yeni bloguma da bekliyorum sizi : )

    YanıtlaSil
  8. Yüreğimin iklimi:
    Hemen yorumumu bıraktım... Güzel yüreğine sağlık teşekkürler...

    okuyan:
    teşekkürler :) Kedilere de sevgiler... Mutluluk hep yanında olsun...

    donkisot:
    Hemen geldim :) teşekkürler güzel dilekleriniz için...

    YanıtlaSil
  9. Mimini cevapladım, senin gibi güzel olmadı ama :(

    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/2012/11/mimlendim.html

    YanıtlaSil
  10. İlknur AKPINAR:
    Hiçte bile kendine haksızlık etme...
    Geldim, yorum bıraktım :))
    Sevgiyle kalpten :)))

    YanıtlaSil
  11. Şu pisi suratı öpmeye öpmeye öpmeye geldim. Öptüm kaçıyorum.. Mutlu hafta donları canım..

    YanıtlaSil
  12. VuslaT:
    Çok tatlısın, o pisi suratta öpüyor seni :)
    Güzel geçsin hafta sonun... Sevgiyle içten :)))

    YanıtlaSil
  13. Canımmm çok teşekkürler ederim :)))
    Muck muck muck! (:*) (:*) (:*)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...