15 Kasım 2012 Perşembe

Her Daim Mutluluk :)


10 yorum:

  1. çok polyana olmuş bu kadar pozitif olsam keşke :)

    YanıtlaSil
  2. mimlendin canım ayrıca

    YanıtlaSil
  3. tospağanın dünyası:
    mim için teşekkürler canım:) mecazi anlamda düşünmüştüm ben karikatürü :))) Mutlu günler...

    YanıtlaSil
  4. Karikatüre hem güldüm hem de çok sevdim(ben de yeni taşındığım evde haftasında böyle bir olay yaşamıştım o geldi aklıma)..Bizde eşimle birlikte bazen aksilikleri yaşarken sıkılsak ta zaman zaman bu durumlardan mutlu olacak anlar çıkarmaya çalışırız elimizden geldiği kadar..Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Benim hiç olmayacağım kadar large lar :D

    YanıtlaSil

  6. karikatur cok hos dilekcim :)
    anlasilan sana,iki mim birden geldi ama ben gene davetiyeni getirmekle yukumluyum canim, buyur :

    Degerli dilek hanimcim :)
    studyo, ipekboceginde, bir mim filmin çekiminde rol almak için ,
    siz degerli sanatcilarimizi davet
    ediyoruz,
    lutfen kabul buyurunuz efendim :))
    saygilarimizla ! :)

    YanıtlaSil
  7. eda:
    Teşekkürler bu güzel davet için... yaratıcılığına hayran kaldığımı belirtmek isterim... :)
    Demlenmiş Yaşam Öyküleri'nde hep kal!.

    YanıtlaSil
  8. Vanilins:
    Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın ve mutluluğunuz her daim çoğalsın...

    Nilhan - Küçük Mucizem:
    Mecazi işteee :))) Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım! Ba-yıl-dım!!!

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...