6 Kasım 2012 Salı

Evim Sensin


Dün eşim izinliydi, Antalya güneşin eşliğinde zamana poz veriyordu... Bizim de kahvaltı soframız ve Kayra :) oğlum güne erken başlasa bile biz geç kalkmıştık... Yavrumun ikinci öğün yemeği, güzel bir kahvaltının ardından kahvelerimizi yudumlarken uzun zamandır sinemaya gidemediğimizden söz ediyorduk ki, ben; Aslında izlemek istediğim bir film var, ismi Evim Sensin dedim... Eşim nasıl bir film olduğunu sordu, duygusalmış, ağlatıyormuş ta dedim... Ah be canım ağlamak için filme mi gideceğiz? deyip ardından, biz baba oğul vakit geçirelim sen de sinemaya git diye ekledi... çok sevindim :)
 
 Canım film macera, aksiyon olmayınca hiç te ilgisini çekmedi... Hemen hazırlandık, aklımdan arkadaşlarımı geçirdim birlikte gitmek için ama çocuklar olunca olmadı. Bazılarının okuldan gelme saatiyle çakışıyor, bazılarınında babası işte olduğu için kalacak yer sorun oluyordu... Ben de yalnız gitmeye karar verdim... Hazırlandık hemen, oğlumun yedek kıyafetlerini yanlarına verirken, bin tembih ben de :)) oğlumla ilgili... Gelelim filme...
 Öncelikle ismi çok güzel... İlişkisinde hayal kırıklığı yaşamış olan Leyla'nın baba evine dönmesiyle başlıyor gelişmeler... Film orjinalinde "A moment to Remember" isimli filmden uyarlanmış,  o filmi izlemediğimden kıyaslayamıyorum... Başlangıçta Özcan Deniz'in sahneleri Richard Gere edasında hafif gülümsetti beni... Fahriye Evcen'i çok sevdim... Şeker kız Candy tavırları çok tatlıydı... Kıyafetlerine bayıldım...Ben de hissettirdiği; Kar tanelerini ne kadar çok sevdiğimi, babamı nasıl özlediğimi, sevgiye saygının ne denli güzel olduğunu, aşkın yüceliğini, aynaya bakmadan evden asla çıkmaman gerektiğini :) seven bir eşin ne kadar kıymetli olduğunu, hüznü ve acıyı, sevgiyi ve aşkı bir arada harmanladığı oldu...

 Baba oğul önce bowlinge, sonra da meydana kumandalı arabasını kullanmaya gitmişler
 
ilk sahnelerde duygulansam da, filmin diğer yarısında çok ağladım... Filmi çok beğendim ve izlemek isteyenlere de tavsiye ederim. Bittiğinde gözler şişmiş tabi ben de :))) hemen eşimi aradım bir şeyler yediniz mi diye... Gerçek hayat o kadar romantik değil tabii... İyi ki ailem var, Allah kimseye eksikliğini yaşatmasın.
 Yavrumun eğlence vakitleri
 
Eve gelip hemen yemek hazırladım ki zil çaldı... Oğlum ve babası... Kapıyı açtığımda oğluşumun elleri arkasında "Anne sana bir süyplizim (Sürpriz) var deyişi vardı dudaklarını uzata uzata... Neymiş Sürprizin? dedim gülümseyerek... Minik bir demet çiçeği bana verirken gözleri ışıl ışıl parlıyordu...
Çiçeklerden güzel veren eller
 
 
Soframızı güzelleştirmek için masada ki diğer çiçeklerin yanında yerlerini aldılar...
 
Evim Sensin diyebileceğin bir insanın olması ne güzel, hiç kimsenin başınıdan evi eksik olmasın ve en önemlisi de huzur, saygı, sevgi hep olsun!

17 yorum:

  1. Ne güzel söylemişsin Allah herkese sıcacık sevgi dolu ev versin.. Oğluşuna da maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. İyi ki o filme gitmişsin, iyi ki ağlamışsın(File ağlamak gerçek hayata ağlamaktan daima iyidir de ondan), iyi ki dünya tatlısı bir oğluşun var, iyi ki ağlamak için sinemaya mı gideceğiz diyen bir eşin, iyi ki bir sen varsın!
    Allah sizi birbirinize bağışlasın.

    YanıtlaSil
  3. ayyy güzel bir filmmiş, bak çok merak ettim.Gitsem mi ne?

    YanıtlaSil
  4. Günaydın canım bende bu talepte bulunucam iyki aklıma getirdin. Allah seninde içine sindirsin.

    YanıtlaSil
  5. çok merak ediyorum bu filmi hemen gitmeliyim, bu yazıyı okuyunca daha çok canım istedi sevgiler

    YanıtlaSil
  6. aLLAHIM MUTLULUĞUNUZU DAİM ETSİN CANIM İÇ GEÇİRDİM ŞUAN EVLİLİM BİTMESEYDİ SENİN KADR BİR OĞLUM OLURMUYDUKİ ACABA

    YanıtlaSil
  7. allah bozmasın mutluluğunu, bu mutluluk sana çok yakışıyor :)sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ne güzel eğlenmişler baba oğul, mutlaka gitmeliyim bu filme :) paylaşımın için tşk.

    YanıtlaSil
  9. bende filmin afişine bayıldım.Ne güzel bir jest yapmış baba oğul,mutluğunuz daim olsun..

    YanıtlaSil
  10. uur bocee:
    Amin Canım... Güzellikler hep yanında olsun...

    ahestebeste:
    Canımsın, bu güzel sözlere kuzak dolusu teşekkürler... Sevgiyi dolu dolu taşımışsın sözlerine...

    emreyle hayat:
    Gitmelisin bence de :) Mutlu kal...



    Sade Kahve (ECE):
    Amin canım Allah hepimize iyilik versin...

    Durucayaşamak&Eda:
    Tavsiye ederim, gidersen de yorumlarını beklerim, bakalım duygular nasıl olacak? :)

    tosbağanın dünyası:
    Tosbağacığım bırak geçmişi, öyle mi, değil mi, acaba, belki... hepsi geride kalan hatıralar, sadece o... şimdi ki zamanın güzelliğini yaşa, hiç bir şey için geç teğil ki :) İnşallah Allah mutlu bir yuva nasip eder... GÜLÜMSE :))

    ilknur AKPINAR:
    İlknur'cuğum yüreğinde ki güzellikleri öyle güzel dile döküyorsun ki, teşekkürler...

    Selma's world:
    Git canım ve hemen de yorumlarını yaz :))) İçten sevgiler...

    mehtap:
    Çok içten bir afiş olmuş... Güzel dileklerini seninle de paylaşıyorum... Hepimiz için inşallah... :)

    YanıtlaSil
  11. oyy nasıl güzel bi paylaşım olmuş filmi daha bi merak ettim gidicem muhakkak allah bütünlüğünüzü bozmasın

    YanıtlaSil
  12. bu akşam ben de o filme gideceğim bir de üstüne üstlük nezleyim bol bol peçete götürmem lazım sanırsam paylaşımın için çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  13. orjinalini beğenmiştim. Yeni bir uyarlamada fena olmaz.

    YanıtlaSil
  14. canım ne güzel anlattın, insanın kapısını açıcagı bir evi olması kadar güzel bir şey yoktur ... herhalde ...yakın olsaydık sana eşlik ederdim:))) iyi yapmışsın gitmmekle sevgiler....

    YanıtlaSil
  15. ne kadar şanslısın:) Keşke bir gün eşim bana da "ben kızımla biraz vakit geçireyim, sen de sinemaya git" dese... Darısı başımıza...

    YanıtlaSil
  16. Her birinize sevgilerimi sunarım, değerli yorumlarınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...