3 Kasım 2012 Cumartesi

Ekim Ayı Filmlerim

Ekim ayı boyunca izlediğim filmler...

10 yorum:

  1. Valla süpersin canım! Kültür patlaması, bayılırım film izlemeye, dvd koleksyonu bile yapmaya çalışıyorum kendi çapımda :)Bora izin verdikçe izlemeye çalışıyoruz biz de...

    YanıtlaSil
  2. Derya:
    Teşekkürler Derya'cığım... Benim de koleksiyonum var, filmlerim ve kitaplarım çok değerli... Bora'ya ve sana sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. içlerinde izlemeyi düşündüklerim de var. en tavsiye edilesi olanı hangisi acaba?

    YanıtlaSil
  4. pespembe:
    Sen kimsin haricinde hepsini öneririm... Çok severek izledim her birini... :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten tebrik ederim, bu ara hiççç film izleyemiyorum çünkü. Hatta en son ne zaman film izlediğimi de unuttum :(

    YanıtlaSil
  6. sevda s.:
    Teşekkürler...
    Ben seviyorum film izlemeyi :)
    mutlu pazarlar...

    YanıtlaSil
  7. Bizde tv hiç izlenmez o yüzden her akşama bir film şeklinde çabalamaya çalışıyoruz ;)

    Bir kaç tanesi dikkatimi çekti.
    İzleyeceğim :))

    Sana da iyi seyirler

    YanıtlaSil
  8. Pembe Deniz:
    Teşekkürler...
    Ne güzelmiş :)
    Mutlu akşamlar...

    YanıtlaSil
  9. Postundan sonra Savaş Atı filmini izledik.
    Çok güzel bir konuya sahipti.

    Teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  10. Pembe Deniz:
    Harika, ben tekrar burada olduğun için teşekkür ederim...
    Çok zarifsin :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...