7 Kasım 2012 Çarşamba

Mucizeler Dükkanına Dönüş


Arka Kapak
İsteyince, her sorunun bir çözümü olduğunu anlıyor insan...
Aşkın ve arkadaşlıkların filizlenerek çoğaldığı, zamanla sımsıcak ilişkilere dönüştüğü bir sokak hayal edin.
Her iki yanında kapısını çalabileceğiniz, bir bardak çay eşliğinde sevdiklerinizle sohbet edebileceğiniz, içinizi ısıtan dükkânların dizili olduğunu düşünün. Aydınlığa açılan umut dolu bir dünyaya girmenin, hüzün ve mutluluğun bir arada sunulduğu, doyumsuz yaşam öykülerine tanıklık etmenin vakti gelmiş demektir.

Debbie Macomber, Mucizeler Dükkânına Dönüş adlı romanıyla iyi-kötü her yaşanmışlığın bir tecrübe olarak bizlere geri döndüğünü bir kez daha kanıtlıyor.

"Debbie Macomber, aşkın ve arkadaşlığın mucizevi yönlerini kimsenin aktaramayacağı güzellikte anlatıyor."
BookPage

"Macomber'ın son kitabı Mucizeler Dükkânına Dönüş, hayatınıza enfes bir lezzet katıyor."
Publishers Weekly

"Macomber'in tanıdık karakterleriyle birlikte, arkadaşlığın ve aşkın kol gezdiği muhteşem bir dünyada gezintiye çıkmaya hazır olun.
Kitabı okurken alacağınız keyfin tarifi yok!"
Booklist

"Sorunların, insanları gerçek dostluklara ve sevgiye sürükleyişinin büyüleyici hikâyesine tanıklık edeceğiniz sımsıcak bir roman..."
RT Book Review


Yorumum
Bir Debbi Macomber Serisi daha bitti :) Gülümsüyorum çünkü bu kadının tüm kitapları bende bu etkiyi bırakıyor... Güzel anlatımı ve mucizeleri hayata serpiştirmesini seviyorum... Hayatın kendisi mucize değil mi zaten? Her birimiz hayattan bir parçayı sunarız nefes oldığımız sürece, kimimiz farkeder bunu, kimimiz farkına varmadan mucizeleri taşır bir yerden bir yerlere... Ama her daim mucize her yerde... Küçük Mucizeler Dükkanıyla başlamıştı kitabın kahramanlarıyla tanışmam... Bir Yumak Mutlulukta pekişti karakterler... Bahçemde Yeşeren Umutlarda yeni arkadaşlar edindim, Sonra tıpkı kitabın adı gibi Mucizeler Dükkanına Dönüş yaptım... Debbi Macomber'e bu dört kitabı için teşekkür ediyorum...

13 yorum:

  1. Debbi Macomber'in,bu yaz, Turkiye'den gelirken iki kitabini getirmistim : biri,"bahçemde yeseren umutlar" digeri , "mucizeler dukkani", geçen ay bahçemde yeseren umutlari okudum ,fakat bana pek haz vermdi...onun için, mucizeler dukkanini okumaya biraz tereddut etmistim diyebilirim... simdide sen iyi oldugunu soyleyince,karirimi degistirir gibi oldum Dilekcim... Paylasim için tesekurler :) sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. 2 kitabını okuyup bıraktım, devam etmek istiyorum ama bir sürü kitap var ve bunlar biraz arada kaldı,:))teşekkürler yorum için:))

    YanıtlaSil
  3. ilk ikiyi okudum diğerleri sırasını bekliyor bende.Bu seri sayesinde okuma isteğim arttı hiç sıkılmadan bi solukta okuyorum büyük bir merakla hemde :)

    YanıtlaSil
  4. Bende kitapçım da gezinirken 4'ünü birden almıştım.
    Hala okunmayı bekliyorlar.
    Seriye başladım mı ara vermek istemiyorum çünkü :)

    Bakalım artık nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
  5. son olarak Gül liman oteli var, ben yeni başladım ama aynı etkiyi bırakacağına eminim. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. Mucizeler dükkanını okumuştum bambaşka yerlere götürmüştü beni diger kitaplarınıda alıp okuycam mutlaka

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı günler dileğim nasılsın kayrada iyidir.
    Kitap harika olmalı okumak lazım teşekkürler güzel fikir:))

    YanıtlaSil
  8. merak ettim bende bu kitabi. bakalim insallah okurum

    YanıtlaSil
  9. İlkini okudum ama diğerlerine fırsat gelmedi henüz. Ama heves aldı beni şimdi...

    YanıtlaSil
  10. ben hala bunun serisini bilmiyorum:((
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Benim de okumak istediklerimden:)

    YanıtlaSil
  12. Değerli düşünceleriniz için çok teşekkür ediyorum, her birinize sevgilerimi yolluyorum :)

    YanıtlaSil
  13. benimde debie macomberin kitaplarını okuyup bitirdiğimde yüzümde bir gülümseme oluyor canım..seviyorum bu yazarın kitaplarını..

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...