13 Kasım 2012 Salı

Haftalık Demlik "3"

 
Bodrum'dan kuzenim geldi, Antakya'dan biber turşusu, Bodrum'dan zeytin yağ, Antepten de salça getirmişler, sağolsunlar, Kayra'cığıma da oyuncak... özlemiştik onları, Küçük kızları Buse'ciği... Antalya'da kalacaklar, sezonluk iş için gitmişlerdi, artık hep kısmetse buradalar... Kayra ve Buse pek mutlulular :)
 
Pazardan mevsiminde sebze ve meyve alındı, Kasım ayını seviyorum, kasımpatı çiçeklerim vazoda yerlerini aldı, sabah oğlum için omlet yapacaktım ki, çift sarılı çıktı, Oğluşumun şansı, uğuru her zaman çifter çifter çoğalır. Cümlemizin de İnşallah...
 
Bu hafta Oğlum ve babası hastalandılar, şükür ki çabucak iyileştiler...
 
Buse'ciğin 30 Ekimdi doğum günü ama kutlamamışlardı buraya gelme telaşı, taşınma yorgunluğu, okul nakili derken... Aradım kuzenimi "Ne yapalım doğum günü için" Diye... "Geçti artık yapmalayım hiç" Dedi... O gün eşim izinliydi, biz de Kayra ile hediyesi küçük mutfak setini alıp eve geldik... paketlemeyi oğlumla beraber yaptık, paket kağıdını boyadık, süsledik, resmini acelemiz var diye çekemedik... Eşim de pastasını alıp otobüs durağında bizi bekledi... Buluşup evlerine gittik, apartman kapısı açıktı içeri girip zili çalmadan önce pastasının mumlarını yaktık. Kapı açıldığında çok mutlu oldular, bir de hep bir ağızdan iyi ki doğduunnn Busee Diyorduk:)) Buse'miz çok sevindi...

13 yorum:

  1. Herşeyden önce geçmiş olsun umarım iyileşmişlerdir eşin ve oğlun. Yapmış olduğun doğum günü sürprizide çok güzel tebrik ederim sizi.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yüreğimin İklimi:
    Sağol canım... Şükür iyileştiler...
    Opüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel sevdiklerinizle kavuşmuşsunuz, hep birlikte güzel günleriniz olsun inşallah.
    Ailenin erkeklerine çok geçmiş olsun.
    Buseciğin doğum günü de kutlu olsun:)
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  4. okuyan:
    Çok teşekkür ederim Ayşım!cığım...
    Kocaman sevgiler sana... :)

    YanıtlaSil
  5. Busecim mutlu ve sağlıklı büyü inşallah. Şansın bol olsun. Doğum günün kutlu olsun. Emeğine sağlık arkadaşım. ne güzel anlatmışsın. Senin bloğun günlük gibi çok şekersin.

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzel bir süpriz yapmışsınız canım çok sevinmişlerdir eminim..
    buseye nice güzel yaşlar diliyorum..
    Bu arada çok geçmiş olsun..ben dahil bu aralar kimi görsem hasta..
    oğluşunda hep çok ama çok şanslı olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  7. Nursevin Sönmez:
    Amin canım...
    Güzel sözlerin için çok teşekkürler, elimden geldiğince güncelliyorum, tatlı kızına ve sana sevgiler...

    Sevil Aslan:
    Amin Sevil'ciğim...
    Teşekkürler canım... Geçmiş olsun, sen de mi hastasın? Bizimkiler iyileşti şükür, salgın var dikkat et canım...

    YanıtlaSil
  8. canım erzaklarını saglıkla yiyin inşallah...kuzenlerinde hoş gelmışler mutlu günler dilerim....öpüyoruz sizi...

    YanıtlaSil
  9. fadinin sanati:
    Canım benim teşekkürler...
    Elif ve seni öpüyoruz...
    Hayırlı akşamlar...

    YanıtlaSil
  10. BLOĞUNA BAYILDIM :)TAKIBINDEYIM BENDE BEKLERIM:)

    YanıtlaSil
  11. Let's Party:
    Teşekkürler, ben de iZLEMEYE ALDIM, SEVGİLER :))

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsun cnm. buse de çok şirinmiş. güzel sürpriz olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. Selma's world:
    Teşekkürler Selma'cığım :)
    Mutlu günler...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...