24 Kasım 2012 Cumartesi

Değerli Öğretmenlerimize Sevgiyle












8 yorum:

  1. Ufkumuzu açan, bizi kendimize ve geleceğe hazırlayan, hoşgörülü ve mesleğine aşık tüm öğretmenlerin bu özel gününü gönülden kutluyorum.
    Karikatürlerle gülümsettin, çok teşekkürler.
    Güzel bir hafta sonu geçirmen dileğimle ^-^

    YanıtlaSil
  2. Karikatürler harikaydı,Teşekkürler.Tüm öğretmenlerin kutlu olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir derleme olmuş, gülümsettiniz bizi :)

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok eğlenceliydi :)

    YanıtlaSil
  5. Öğretmenlik o kadar zor ve emek isteyen bir meslek ki, üstelik sevgi ile yapılan. Tüm öğretmenlerimizin bu güzel gününü kutluyorum bende.

    YanıtlaSil
  6. okuyan:
    Teşekkürler... :) Güzellikler her daim seninle olsun!.

    Nilgünden gülücükler - El işi sitesi:
    Ben Burada olduğunuz için teşekkür ederim... :)

    ay-ser:
    Teşekkürler HOŞGELDİNİZ...
    Mutlu kalın...

    Selma's world:
    Teşekkürler Selma'cığım :) Mutlu hafta sonları dilerim...

    Aslı:
    Çok haklısın Aslı'cığım... Güzelliklerle kal...

    YanıtlaSil
  7. Öğretmenliğin hak ettiği yeri bulmasını diliyorum ülkemizde.Karikatürler çok şekermiş gülerek okudum,görüşürüz:)

    YanıtlaSil
  8. Ahde_Vefa:
    HOŞGELDİNİZ...
    İçten sevgiler :)

    BaHaR:
    Teşekkürler tatlı sözleriniz için :)))

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...