2 Kasım 2012 Cuma

Gece Nöbeti

 
Geçtiğimiz günlerde bu fotoğrafla Mai Kalem bloğunda başlattığı kitap çekilişinin bana çıktığını duyurmuştu... :)
aldığım mailden sonra postu görmek, ismimi fotoğrafta okumak beni daha da mutlu etti, haber veren ve tebrik eden arkadaşlarım oldu... Buradan her birine teşekkür ediyor, sevgilerimi gönderiyorum...
 
Bugün Mia Kalem'in bana gönderdiği, kitap geldi :) kitabı alıp ilk sayfasını açtım ve o sıcak notu ile karşılaştım... Bu yüreği güzel güzel insana kocaman teşekkürlerimi yolluyor, zarif mailleri için de tekrar teşekkür ediyorum... Bloğunda ki kitap yorumlarını ilgi ile takip ediyorum, linkini yukarıda verdim umarım sizin de ilginizi çekecektir... Ben de ilerleyen zamanlarda kendisini anımsayarak okuyacağım kitabı... Mutluluk ne kadar bulaşıcı :)))

16 yorum:

  1. güle güle okuyun kitabınızı ( :

    YanıtlaSil
  2. Keyifle oku, yanına da çay ya da kahve, oh mis :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim :) Kıskandım :/

    YanıtlaSil
  4. Çiy Tanesi:
    Teşekkürler, Mutlu akşamlar... :)

    Denizin Yıldızı:
    Deniz'ciğim teşekkürle, şimdi bir bir kahveye hayır demezdim :)))
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. Kontes:
    teşekkür, öyle söyleme ama kıyamam... :)

    YanıtlaSil
  6. Bu güzel yorum ve övgüleriniz için çok teşekkür ederim.Tekrardan iyi okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. Bende istemiştim bu kitabı ya neyse :)) size keyifli okumalar şansınız hep devam etsin..

    YanıtlaSil
  8. Katıldığım çekilişlerde izlediğim bloglardan birisine çıkınca bana çıkmış gibi mutlu oluyorum. Keyifle okuyun. Gerilim kitabı pek keyifli okunmaz ama neyse :)

    YanıtlaSil
  9. keyifle oku :))
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  10. Mai Kalem:
    Ben de tekrar teşekkür ederim :)
    Sevgiyle kalın...

    Hülya Çoban:
    Çok teşekkür ederim, umarım bir farklı çekilişte de size çıkar...
    Sevgiyle :)

    acemi blogger:
    Teşekkürler, inanın ben de aynı duygulara kapılırım... Ne güzel :))
    Mutlu kalın...

    Belle Amie:
    teşekkürler, zaten izleyicinim :))

    YanıtlaSil
  11. Şansın daim olsun.
    Keyifli okumalar dilerim.
    İçten sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  12. Ayy ne hoş. Hayırlı olsun. Şansın her zaman böyle bol olsun.

    YanıtlaSil
  13. iyi günlerde okuman dileğiyle benim okumak isteyip okumadığım bir yazar. ne güzel senin çekilişlerin eline ulaşmış. ben 2 çekiliş kazandım ama elime kitap filan ulaşmadı onca yazışmaya rağmen. birini sen haber vermiştir.
    bu yüzden benim bu çekilişlere karşı güvenim duygum kalmadı ve katılmama kararım var.
    sevgiler size

    YanıtlaSil
  14. okuyan:
    Canım çok teşekkür ederim... :)
    Bu ara hep güzel kitaplar okuyor ve okuyacağım... Ne güzel... :))
    Mutlu hafta sonların olsun...

    Gülsüm Güven Tuncer:
    Amin :) güzel dileklerin için teşekkürler...
    Hep güzel kal...

    YanıtlaSil
  15. Dostbahcesindenlezzetler:
    Teşekkürler :)))

    Yüreğimin İklimi:
    Canım ya ne kadar üzücü, bu siteler hala çekiliş yapıyorsa, yorumlara ne kadar aldatıcı olduğunu açıklayıcı notlar bırakabilirsin... En azından başkaları da bu yanılgıya düşmez... Blogger değildi hatırladığım kadarıyla, burada da oluyordur ama daha güvenilir diye düşünüyorum... sen yine de çekilişlere katıl bence herşeye, herkese inat... inancını da bir kaç kendini bilmeyen kişilerin kırmasına izin verme!.

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...