16 Kasım 2012 Cuma

Unutamadığım Filmler

Sevgili Tospağanın Dünyası ve İpek Böceği Eda'cığım mimlemişler beni... :) Teşekkür kıpırtıları yolluyorum kalbinize :)))

Hayatınız bir film olsa hangi filmde başrol olmak isterdiniz?
Geçiçi bir hayalet olmayı kim istemez ki?  Hem de duygu yüklü sahnelerin olduğu bir film karelerindeyse

Sizi anlatan en iyi, en unutulmaz film sahnesi ne olurdu?
 Harry ile Sally Tanışınca filmindeki yeni yıl akşamı :)
 
Harry : Dışarısı 30 derece sıcakken üşümeni seviyorum . Bir sandvici sipariş etmenin yarım saat sürmesini seviyorum . Benim çıldırdığımı düşünür gibi baktığında burnunun üzerinde oluşan o çizgiye bayılıyorum . Seninle bir gün geçirince eve gelip giysilerimin sen gibi kokmasını seviyorum . Her gece uyumadan önce en son konuştuğum kişi olmanı seviyorum . Ve burada olmamın sebebi bu gecenin yılbaşı olması ya da yalnız olmam değil . Bu gece buraya geldim çünkü hayatının geri kalanını biriyle geçirmek istediğini anladığın zaman, hayatının geri kalanı bir an önce başlamasını istiyorsun ...
 
Binlerce film sahnesi içinde sizi en etkileyen sahne?
 
İşte bu sahne çok hoş :)
Veee
Not: Seni Seviyorum filminden
 
Favori film müziklerin?
Hayalet Film müziği
Vee
Melekler Şehri
Ben de bloğumda ki tüm film severleri mimliyorum...
Okuyan kişi evet seni de :))

9 yorum:

  1. romatik komedileri çok severim. Senin ki de güzel derleme olmuş eline sağlık. Harry ile Sally Tanışınca süperdi. çok sevmiştim.

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş ve bu filmleri bende severim :)

    YanıtlaSil
  3. fazi:
    Teşekkürler, Sevgiyle...

    tosbağanın dünyası:
    Teşekkürler,seninki de öyle ortak noktalar vardı, yayınladığın için en sevdiğim diğer filmlerden seçtim :)))

    YanıtlaSil
  4. hepsi romantik yalnız ;)

    YanıtlaSil
  5. Syhn:
    Fena halde romandik film sevmişim :)))

    YanıtlaSil
  6. melekler sehri filmin kaç kere seyretmisimdir... seyretmeye doyamadigim bir filmdi :)
    anlasilan sende benim gibi bir meg ryan hayranisin,hayaletilmde cok duygusaldi :((
    ne hos holdu , sevdigim bir çok film hatirlattin bana Dilekcim :)

    YanıtlaSil
  7. eda:
    Sevindim canımcığım :))
    tekrar teşekkürler...
    İçten sevgiler... :=*

    YanıtlaSil
  8. Benim en sevdigim film;
    Not seni seviyorum.
    Hayatimda cok buyuk yeri var bu filmin :)#Belleeamie

    YanıtlaSil
  9. Belle Amie:
    benim için de çok farlı, dostluk, özlem, aşk, acı hersi o filmde harmanlanmış...
    Sağlıkllı kal...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...