24 Nisan 2012 Salı

23 Nisan ve Kayra

23 Nisan'a bir gün kala balkonumuza bayrağımızı astık... Yavrum çok mutlu oldu, sabah babası uyandığında baba baatt ballaak:) (baba bak bayrak) diye diye koşuşturdu etrafında... Kahvaltımızı yaptık, havada bir ışıltı 23 Nisan sevincine hazırlık gibi... 23 Nisan sabahı anlattım bugün senin bayramın Atatürk bu günü çocuklara hediye etmiş kutlamalar, yapılıyor çocuklarla eğlenceler ve onların istedikleri oluyor gibi konuştuk:)) başını salladı anlarmışçasına...
Alışveriş Kayra ağırlıklı oldu, değişik değişik oyuncaklarla mutluluk perçinlendi diye bilirim:) sonuçta çocuk bayramı onların günü...
Babasınında izinli olması isabet oldu:) Etkinliklerin olduğu meydana gittik ve en kestirmeden bir uçurtma aldık... Gökyüzü rengarenk uçurtma şenliği süsülüyordu maviliği...
Görülmeye değer güzellikleri kareledim hemen... Oğlumda bir heyecan oda uçurtma uçuracakmış... :)
Çok çaba harcadı, yoruldu...
Uçurtma uğraştırdı bizi...
Sonrasında hem otursun dinlensin, hemde sevdiği başka şeyle ilgilensin diye boyama etkinliklerine katılmasına yardımcı oldum... Orada ki öğretmen arkadaş, babası ve ben eşliğinde boyama yaptı...

Görevli öğretmen Kayra'ya yaptığı boyamayı evine götürüp odanın duvarına asabilirsin dedinde, Kayra orada asılı resimleri göstererek ev hayyıy odaa diye oraya asmak istediğini anlattı:) ve muradına erdi:)
Yemek vakti... Yediğimiz içtiğimiz bizim olsun, gezdiğim gördüğümüz yerleri resimledim...:)
Bu teneke kameramanda ayrı bir şirin... Gezdik, dolaştık, eğlendik akşam olduğunda evimize geldik... Oğlum pijamalarını giyerken uykusu gözlerinden akıyordu... Yatağına yattığında ise hemen rüyalara daldı...


19 yorum:

  1. Ay yerim ben onu, çok tatlı maşallah:) Daha çok 23 Nisanlar kutlasın inşallah.

    Sevgilerle:)

    YanıtlaSil
  2. Canımm hep birlikte nice 23 Nisanlaraaa....Her anı birbirinden güzel..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. (Nesrin)
    Amin inşallah Nesrin ablası...
    :)) Öpücükler yolluyormuş:)

    YanıtlaSil
  4. (meliş)
    Amin, inşallah...
    darısı başınıza...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. maaşallah... çok tatlı... Bayramın tadını çıkarmışsınız. her günü böyle güzel geçsin...

    YanıtlaSil
  6. maaşallah... çok tatlı... Bayramın tadını çıkarmışsınız. her günü böyle güzel geçsin...

    YanıtlaSil
  7. (Fincan Teyze)
    Teşekkürler...
    Güzel günleri birlikte paylaşalım inşallah:))

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir bayram geçirmişsiniz ne mutlu size.Bir şey sorsam uçurtma uçurduğunuz yer neresi?Merak ettim :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. (jale)
    Teşekkürler...
    Atatürk Kültür Parkı,
    Antalya:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Ben de Antalya'dayım.Bir tek orasını çıkaramadım da :)tşk.

    YanıtlaSil
  11. kemerden selamlar ..iadei ziyarete gelmiştim çok memnun kaldım ..öpüyorum oğluşunun gözlerinden ..

    YanıtlaSil
  12. desene bu 23 nisan herkes için dolu dolu geçmiş.. resimler süper

    YanıtlaSil
  13. süper birgün olmuş desene
    en tatlı anlar ve heyecanlar
    babanızında yanınızda olması süper olmuş

    YanıtlaSil
  14. (jale)
    Hatırladınız mı?
    Lunaparkına ve 5m'e yakın...
    Aynı şehirde olmak ne güzel...
    :))

    YanıtlaSil
  15. (*kelebekana*-*)
    :)) hoşgelmişsiniz her zaman beklerim...
    Güzel günleri paylaşmamız dileğiyle,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. (Elif butik pasta tasarım)
    :)) ne güzel...
    teşekkürler canım...
    Her anımıza güzellikleri sığdırabiliriz inşallah...

    YanıtlaSil
  17. (Bal yanağın hikayesi)
    Sağol canım,
    Denk geldi beraber olmamız...
    Hayatımızın her anı, her karesi bizler için iyi olur inşallah...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. çok tatlıymış Kayra,Allah güzel günlerini göstersin.

    YanıtlaSil
  19. (architect)
    Teşekkürler...
    Amin inşallah hepimiz için...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...