15 Nisan 2012 Pazar

Hediyeşelim Güzelleşelim

Değmesin Yağlı Boya'nın düzenlediği Hediyeleşelim Güzelleşelim kampanyasından Asuman hanımın bana gönderdiği hediyeler dün geldi...:)) Kargocu kapıyı iki kez çaldı:) insanın bir çocuğu olduğu zaman, hemen ilk çaldığında açamıyor kapıyı, (oğlumu giydiriyordum)Yağmurlu bir Antalya gününü gülümsettiren bir sevinç yaşadım etrafımda... Paketi açarken Kayracım benden meraklı... Anne bu ne, anne bu? Diye... Seccade de namaz kıldım bile, tuzluklarda çok şeker:) Asuman Hanıma  tekrar çok teşekkür ederim...  Buradan da sevgilerimi gönderiyorum...


Asuman hanımın bloğu burada üstelik bloğunda çekiliş var buradan da duyurmak istetedim...







8 yorum:

  1. güle, güle kullan canım çok degerli bir hediye almışsın saglıklı günlerde:))

    YanıtlaSil
  2. hediyelerin çok güzel:))
    iyi günlerde kullan
    hayırlı akşamlar,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. (fadinin sanati)
    Sağol canım...
    Ben de güzel zamanlarr dilerim...
    prensese öpücüklerimi ilet...

    YanıtlaSil
  4. (Kübra'nın GÜNLÜĞÜ)
    Sağol Kübracım...
    Ben de hayırlı akşamlar dilerim...

    YanıtlaSil
  5. Canım güle güle kullan hepsini
    İnşallah o seccadede kıldığın tüm namazların kabul olur

    YanıtlaSil
  6. sevgıyle kullan..ne kadar guzel

    YanıtlaSil
  7. (Bal Yanağın Hikayesi)
    Amin canım...
    Cümlemizin ibadetleri kabul olur inşallah...

    YanıtlaSil
  8. (Kokosss ;))) kelebek)
    Teşekkür ederim:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...