12 Nisan 2012 Perşembe

Sevginiz Hiç Bitmesin


Saat 8:30'da, seksenlerinde, yaşlı bir adam başparmağındaki dikişleri aldırmak üzere poliklinikten içeri girdi. Çok acelesi olduğunu söyledi, çünkü saat tam 9:00'da bir randevusu varmış.

Tedavisinin bitmesi ve onun söylediği yere ulaşması en azından bir saat sürerdi. Yaranın pansumanı sırasında konuşmaya başladık. Bu denli acelesi olduğuna göre önemli birisiyle mi randevusu olduğunu sordum.

Bana bakımevine gidip eşiyle kahvaltı etmek için acelesi olduğunu söyledi. O zaman eşinin sağlığının nasıl olduğunu sordum.

Eşinin orada uzun bir süredir kaldığını ve Alzheimer hastalığının bir kurbanı olduğunu anlattı.

Geç kalmış olmasından dolayı "Acaba eşiniz
endişe duyar mı?" diye sordum.

Bana beş yıldan bu yana onun kim olduğunu bile bilmediğini ve kendisini tanımadığını söyledi. Ben de gülümseyerek nasıl olsa sizi tanımaz, kim olduğunuzu bilmiyor dedim...



Gözlerimin içine sevgi dolu  bakarak ama ben onun kim olduğunu biliyorum dedi...
Alıntı


25 yorum:

  1. merhaba cnm ,ne güzel bir sevgi ALLAH bizim içimizdende böyle sevgiyi esırgemesin hepimize nasıp etsinn:)))

    YanıtlaSil
  2. (fadinin sanati)
    Amin canım...
    Allah değerlerimizi bize hiç kaybettirmesin...

    YanıtlaSil
  3. cok guzel bır evgı ve cok hos bır alıntı gercekten
    bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım.benımkıne de beklerım :) sevgıler..:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. (zeys)
    HOŞGELDİN:))
    Ben de takipçinim:))
    Güzel sözlerin için teşekkürler...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Nasıl güzel bir hikaye. Çok duygulandım.
    Teşekkürler paylaşımın için.

    YanıtlaSil
  6. (okuyan)
    Güzel sözleriniz için ben teşekkür aderim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Allah herkese böyle bir sevgi nasip etse keşke :)

    YanıtlaSil
  8. Allah herkese böyle bir sevgi nasip etse keşke :)

    YanıtlaSil
  9. Ben onun kim olduğunu biliyorum...

    Bütün mesele bu zaten. Çok güzeldi, çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. Sonu bu hikayeye benzeyen "Not Defteri (The Notebook)" diye bir film vardır bana onu hatırlattı.Herkese böyle güzel sevgiler =)

    YanıtlaSil
  11. (Nesrin)
    Keşke:) Allah hepimizin sevgisini karşılıklı ve sonsuz nasip etsin...

    YanıtlaSil
  12. (mutfakta bir mimar)
    Biliyorum o filmi izlemiştim çok güzel... Gerçi kitabı daha hoş... (Defter Nıcholas Sparks) tavsiye ederim o kitabıda aklıma gelmişken:)
    :))

    YanıtlaSil
  13. (Aslı)
    Sevginiz sonsuz ve size her daim mutluluk versin...

    YanıtlaSil
  14. dilekcim daha once okumustum ,sayende bir kes daha okudum cok guzel bir pâylasim !!insallah Allah bizlerede boyle kalici bir sevgi verir :)

    YanıtlaSil
  15. Off Dilek,şu an işyerimdeyim ve hikaye bittiğinde ağlamamak için zor tuttum dolan gözlerimi.YA RABBİM.valla ne diyeceğimi bilemiyoruum.ama Yüce Allah bizi her an duyar,yürekten isteyincede Allah nasip ediyor

    YanıtlaSil
  16. (eda)
    Amin canım...
    sevgilerimiz sonsuz olsun...

    YanıtlaSil
  17. A moment to remember (hatırlanacak bir an) filmini izledinizmi bilmiyorum. Muhtesem bir aşk hikayesidir. Tıpkı bu yazıdaki yaşanmışlık gibi ... Ayrıntıya girmeyeyim izlemediyseniz izleyecekseniz suprizi bozulmasın :)

    YanıtlaSil
  18. (çiler)
    Kıyamam ya... Haklısın Rabbim duyar, Sevgilerin hep daim, sonsuz olsun...
    Güzellikler ve huzur içinde ol!
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  19. (bobbidi bibbidi)
    Yok izlemedim...
    Hafızaman kayıt ettim ilk fırsatta izleyeceğim, teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  20. rabbim herkese böyle bir sevgi nasip etsin inş:)
    hayırlı günler sevler:)

    YanıtlaSil
  21. (Kübra'nın GÜNLÜĞÜ)
    Amin inşallah...
    Sevgileriniz sonsuz,mutluluklarınız daim olsun...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. çoooook güzelll....herkese nasip olsun böyle sevgi...allah yardımcısı olsun böyle sevenlerin:))) sevgi dolu paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  23. (Coşkunlu Figen)
    HOŞGELDİNİİİZZZ;:))
    Amin... Ben teşekkür ederim...
    Güzellikler görenin gözünde,
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  24. çok anlamlı... ömrü birlikte geçirmenin, yaşları ve yılları birlikte almanın değeri hiçbir şeyde yok.
    bu arada mimimi de yaptım:)

    YanıtlaSil
  25. (pespembe)
    Beni mimlemişsiniz ama ben şimdi görüyorum:)
    hemen alıp soruları yanıtlayacağım çok teşekkürler...
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...