19 Nisan 2012 Perşembe

Blogger Annelerden Etkinlik

Yağmurlu başlayan Antalya günüm, ıslak bir mutluluğa çevrildi... Bir süre önce Blogger Annelerin başlattığı hediyeleşme etkinliğinde Elif hanımınla tanıştık... Böyle altın kalpli bir insanı tanımış olmanın mutluluğunu yaşıyorum... Elif hanımın oğlum yaşlarında bir oğlu var ve oğluna düşkün bir anne... Bu ortak noktalar bizi birbirimize yakınlaştırdı... Maillerle başlayan iletişimimiz hediyelerle devam etti... Bugün Elif hanım gül kokulu hediyelerini aldım...(tülün içinde ki gül kırıntılarından sinmiş) 

Öyle Nazik, öyle İncelikle hazırlanmış ki, Sevgisi ve el emeği içimi ısıttı... Hepsini çok beğendim... Ayrıca kitabı bu kutsal haftaya özel Peygamber Efendimizin hayatını anlatan çok kıymetli bir eser, kitabın başlangıcına yazdığı notta anlamına anlam  katmış... Hatırlamışken bu kutlu doğum haftasında Hz. Muhammed (S.A.V.) efendimizi dualarımla anıyorum... Manevi değerleri yazmışken gönderdiği o güzel aynaya bakınca da kendimi değil, oğlu ve Elif hanımı görüyor gibi oldum... Bulundukları şehir Erzurum'u anlatan kartı, magneti  gördüğümde ben de Antalya'yı hatırlatacak hatıralar da neden göndermedim diye hayıflanmadım değil:)) Elif hanıma buradan tekrar tekrar teşekkür ediyor ve Kayracımla sevgilerimizi yolluyoruz...

Oğlumu da düşünmüş sağ olsun, oğlu ile beraber hazırladıkları keceden hafıza kartları paketini açtığımızda oğlum öyle mutlu oldu ki... Oğlum adına tatlı oğluna ve Elif hanıma  çok teşekkür ediyorum... Onları hazırlanken de o minik ellerin annesine yardım ettiğini düşündükce hayalim tebessümleşiyor... Gösterdim nasıl oynayacağını, çok dikkat etti, eşleştirirken evlerin aynı olup farklı renkler de olduğunu fark edince elini ağzına koyup kocaman bir gülücük patlattı, ben de o anını  ve bir kaç kare resimledim...

8 yorum:

  1. blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  2. (Maviada)
    HOŞGELDİN:)
    Ben de takibindeyim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. merhaba dilek hanım yazınızı okuyunca çok mutlu oldum. hem hediyelerimi beğenmenize hem de hem de böyle sevgi dolu sözlerle beni anmanız:))) güle güle kullanın dah güzelleri yine sizin ve oğlunuzun olsun. kayranın şirin yanaklarından da öpüyorum..

    YanıtlaSil
  4. Dilek, merhaba :) Kitaplaşalım mı? etkinliği için mayaningunlugu@gmail.com mail adresime, sana kitabı gönderebilecekleri bir adres yazabilir misin :)

    YanıtlaSil
  5. (Elif butik pasta tasarım)
    Mutlu olmanız beni çok sevindirdi...
    Ailenizle beraber her zaman mutlu ve huzurlu yaşamanızı dilerim...

    YanıtlaSil
  6. (Maya)
    Merhaba;
    Adres bilgilerimi gönderdim...

    Size de iyi okumalar diler,
    okuduklarınızın mutluluğunu hayatınızda görebilmenizi temenni ederim...

    YanıtlaSil
  7. Dilek cim hediyelerini güle güle kullan, iyi günlerde sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. (fadinin sanati)
    Canım çok teşekkürler, daha iyileri senin olusun...
    Elif ve seni öpüyoruz oğluşumla...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...