27 Nisan 2012 Cuma

Çok Geç Değil

Hiçbir şey için asla çok geç değildir ya da benim durumumda, istediğin kişi olmak için çok erken değil. Zaman sınırı yoktur,istediğin zaman başlayabilirsin. Değişebilir ya da aynı kalabilirsin. Bunun bir kuralı yoktur. En iyisini ya da en kötüsünü yapabiliriz. Umarım,sen en iyisini yaparsın. Umarım,seni şaşırtacak şeyler yaşarsın. Umarım,daha önce hiç hissetmediğin şeyler hissedersin. Umarım,değişik bakış açıları olan insanlarla tanışırsın. Umarım, gurur duyacağın bir hayatın olur. Öyle olmadığını anlarsan... Umarım, en baştan başlayacak gücü bulursun.

Robın Sharma

4 yorum:

  1. Kadinlar,hele ki anne olduktan sonra,hersey icin güclü olmasini bilirler bence ve kolay kolay yikilmazlar.. ;)

    YanıtlaSil
  2. (Vintage Duygular)
    :) çünkü bir insanın hayatı artık onların elindedir... :)

    YanıtlaSil
  3. Canım biliyorsun, seni ve bu güzel blogunu facebook'tan Blogger Cafe grubu sayesinde tanıdım. İyi ki tanımışım...Yazıların harika!

    Kocaman öpüyorum.

    Sevgiler

    Derya

    YanıtlaSil
  4. (Emre Bora Bebek)
    DERYACIM; Güzel sözlerin için teşekkürler... Çok naziksin...
    Ben de seni severek takip ediyorum... Bu arada oğluşun ne tatlı maşallah...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...