10 Nisan 2012 Salı

Mimlendim :)

1.Blogundan ödül aldığın kişiye teşekkür et, onu linkle göster
Teşekkür ederek link ile gösteriyorum:))
2. Burçlara inanıyor musunuz? Burcunuz nedir?
Burçların insan karakterini etkilediğine inanırım; o gazetede yayınlanan günlük burçlar ilgimi çekmez:)

3.Hayattaki idealiniz
, ulaşmak istediğiniz en son nokta nedir?
Hayatta ideallerimi son nokta diye nitelendirmem. Son nokta fazlasıyla iddalı bir cümle bana göre... Huzurlu, mutlu, iyi bir İNSAN olabileyim...

 4.Aşka inanır mısınız? Sizce aşk nedir?
Aşka inananlardanım... Bence Aşk (Aşık olmak) kalbinin içine o kalbi sığdırmak, ona baktığında gözlerinde kaybolmak, ellerini nereye koyacağını bilememek, miğdende asansör varmış gibi bir aşağı, bir yukarı çıkan birşeyler hissedip yaşamak.:)




5.Hayalleriniz nelerdir? Hayal kurmak nasıl bir duygudur?


Hayalim; Güneş beni sımsıcak sarıp sarmalarken, bir uğur böceğinin kanadında, harika bir dere kenarında açmış küçük bir menekşenin yaprağına inip, çiğ tanesinin ayaklarıma değen serinliğini hissetmek. Kokusuyla saçlarımı tarayıp menekşenin güzelliğine kendimi kaptırmak:) (Hayal bu ya)

6.Sizce gerçek bir arkadaşın özellikleri neler olmalıdır?
Gerçek bir arkadaş insanı olduğu gibi kabullenen, mutluluğuna, mutsuzluğuna ortak olabilendir...
7.Hobileriniz var mıdır? Varsa nelerdir?
Var:) Kitap okumak, Oğluşumla resim, puzzle vs. yapmak, insan piskolojisini anlatan uzmanlar dinlemek ve ya okumak...gezmek, yüzmek, gülmek:)))
8.Benim hakkımdaki düşüncelerini yazar mısın ?



Bu resmi nasıl bulduysanız düşüncelerimi de bildiyorsunuz demektir, Düş işleri bakanı olmak kolay değil:) çalışmalısınız:))...

Bitti:) bir kez daha teşekkür etmek istedim, ilk mim di bu, keyifli geçti teşekkürler...


Az önce öğrendim ki bana gönderilen mim ile ben de arkadaşlarımı mimleyebiliyormuşum:))...

fadinin sanati 

Bal Yanağın Hikayesi

Nilhan - Küçük Mucizem

Tokideki Ses

Elif butik pasta tasarım

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı

Kokosss ;))) kelebek

Nesrin

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ

decodeniquo

Aslı

bobbidi bibbidi

gülümse

canan beycan



21 yorum:

  1. şekerim sen kimseyi mimlemeyecek misin?

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı birisin çok tatlı cevaplar vermişsin ilk mimin hayırlı olsun :) yazını okurken keşke kızı olsaydım dedim o kadar tatlı ve iyisin ki cidden çok samimi söylüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. inaçların ,ideallerin,umutların,hayallerin ,aşkın,ogluşun güzel mutlu saglıklı günlerde bitmeyen güzellikler dilegiyle sevgiyle kall:)))

    YanıtlaSil
  4. gerçkleşemeyecğini bildiğin halde hayal kurmaya devam hayallerdir insanı ayakta tutan..çok güzel bir yazı olmuş:)sevgiler

    YanıtlaSil
  5. (Bal Yanağın Hikayesi)
    Canımcım, henüz pek bilmiyorum nasıl yapıldığını, biraz daha araştırayım tabii ki mimlerim:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. (~ düşişleribakanı ~)
    Güzel sözlerin için çok teşekkürler...
    Bu kadar tatlı sözler söyleyen biri,
    ancak bu kadar tatlı olur diye düşünüyorum...
    hep şeker kal!

    YanıtlaSil
  7. (fadinin sanati)
    Canım benim...Güzel dileklerin için çok teşekkürler...
    Allah hebimizin Dileklerini, dualarını kabul eder inşallah...
    Hep güzel kalbinle mutlu kal!.

    YanıtlaSil
  8. (Zeliş)
    Öncelikle HOŞGELDİNİZ;
    çok zarifsiniz, güzel sözleriniz için teşekkürler...
    Hayalleriniz gerçeklerinizin ellerinden tutması dileğiyle.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim benim de ilk mimim oldu ama soruları cevaplayıp linkleri mi veriyorum nedir olay?:)))) gülmeyin yeni öğreniyorummm:)) mutlu oldum:))

    YanıtlaSil
  10. sizi daha yakından tanımak ayrıca daha güzel:))

    YanıtlaSil
  11. Benim yukarıda cevapladığım gibi, mimlemek istedeğiniz arkadaşınız olursa, ben yorum yapan arkadaşların isimlerini kopyalayıp yapıştırdım, linkleri de böylece çıkmış oldu:))
    çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. dilek, cim ben beceremedim bu mimi :)))soruları normal yeni kayıt yapar gibi yapsam olurmu bak çok becerıklı sayılmam göründügü gibi teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkür ederim mim için :)

    Sizin cevaplarınızı çok keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  14. Benimde ilk mimim oldu tesekkur ederim guzel kalpli bayan :)

    YanıtlaSil
  15. (fadinin sanati)
    Canımsın senin için nasıl kolay olacaksa öyle yap:)
    Sevgiler, sevinçler sana...

    YanıtlaSil
  16. (Aslı)
    Ben teşekkür ederim ilginiz için...
    Sevgiler ve mutlluluklar sizin olsun...

    YanıtlaSil
  17. (bobbidi bibbidi)
    Çok zarifsiniz, ben varlığınız için teşekkür ederim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. canım mimini cevapladım biraz geç oldu ama kusura bakma artık
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. (Tokideki Ses)
    :) çok beğendim yanıtlarını:)
    buradan da teşekkür ediyorum...
    Yorum bıraktım sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. ALLAHIM YA BU KADAR RENKLI BIR BLOG OLAMAZ DEMEYIN OLUR BUNE YAHUUU COK GUZELSINIZ

    YanıtlaSil
  21. the bircan:
    Ne kadar güzel sözler bunlar böyle...
    Teşekkürlerimi mutlulukla iletiyorum :)))
    Renkli günler...:)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...