26 Nisan 2012 Perşembe

Mim 3




Sevgili lafanino beni mimlemişti, kendisine çok teşekkür ediyor ve sevgilerimi iletiyorum... geçikmeli olarak yanıtlar geliyor...

1.Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
Mutluyum... Oğlum doğmadan önce kozmetikle uğraşıyordum,bir dönem bunun yanı sıra hobi olarak yerel basında köşe yazarlığı yaptım... Şimdi ise evde oğluma bakıyorum ve bu beni mutlu ediyor :)
2.Dilediğin meslek miydi?
Gibi diyebilirim...

3.Yalnız mı ilişkide mi yaşamayı tercih ediyorsun?
Yalnızlığı severim... Fakat insanlarla iletişim ve ilişki içinde olmakta bana göre...

4.Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin?Dürüst ol
Yalan söylemektense, hiç bir şey söylememek çözüm olabilir...


5.Yabancı dil konuşuyor musun?
Malesef :(

6.Rüyandaki evde oturuyor musun?Taşınmak ya da yurt dışına gitmek istiyor musun?
Rüyamdaki ev, ailemin huzur ve mutlu olduğu bir alan... Allah'ıma şükürler olsun ki evimi çok seviyorum ve orada oturuyorum:)... yurt dışına hiç çıkmadım, henüz belli değil ama mayıs ayında eşimin işi gereği Dubai'ye gitme ihtimalimiz var....

7.Mobilya değiştirmeyi seviyor musun?
Sevmiyorum, benim olan değerlendiği için bende kalsın istiyorum, mobilyalarım değişmesin...


8.Çevreye hayvan korumaya hiç katkın var mı?
Evde balıklarımız ve kuşumız var, çokta seviyoruz... Dışarıdaki hayvanlarada ara sıra bir kap su koyuyorum...

9.Televizyon ve filmleri sever misin?
Bayılırım:)... Televizyon, dizi, sevdiğim bir çok program var... Film benim için bir tutkudur, kitap okumak gibi, filmin içinde gezmeyi severim...

10.Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
Adı üzerinde kötü huy, bırakmak istemez mi hiç insan? :)
Açıktığım zaman sinirli olmamı sevmiyorum... o geçse ne de güzel olur :)))

11.Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?
Yeni yılda bir bilet almak adettendir:)

2 yorum:

  1. cANIM SENİ VE YAVRUNU TANIMAK..HELE SEVİMLİ KUŞUNUZ..:)) Yanıtlarını çok içten buldum..Umarım güzel paylaşımlarla renklenir blogdaşlığımız..:))

    YanıtlaSil
  2. (crazywomanrosemary)
    Teşekkürler... :))
    Sizinle tanışmak benim içinde çok güzel...
    Ben de aynı temenniler içindeyim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...