5 Nisan 2012 Perşembe

Bir Yumak Mutluluk


Kitabımı bitirdim:)
Mutlulukları, mucizeleri, dostlukları  özleyenler için tavsiye ederim...
 Ayrıca resimde ki çiçekleri de eşim benim için toplamış:))

Yılın son aylarına yakın bir zaman içinde istanbul'daydım... Kücük Mucizeler Dükkanı isimli kitap ilgimi çekerdi kitap evlerinde, kitabın kapağı, ismi çok hoşuma gitmişti... Okumam gereken kitaplarım var diye sırası gelince alırım deyip geçiştirirdim... serin bir istanbul gününde kadıköy balıkçılar pazarının bir iki sokak ötesinde, küçük kitapçılardan birinde hani şu ikinçi el kitaplar satan, yaşanmışlık barındıran, gizem tütsülü küçük kitapçılardan birinde:) tezgağın üzerinde rastladım Küçük Mucizeler Dükkanı kitabına, okunmuş ve sahibi bir başkası okusun diye takas etmişti bir başka kitap ile... kitabın gözleri bana ilişti:) masum bir çocuğun bakışları gözlerime dikildi...kitabı alıp içeri girdim, kitabcıyı önceden tanıdığımdan, selam, mini sohbet derken çıktım serinliğinde kayboldum sokakların...

Yeni yıla kadar okumadım kitabı, yeni yılın ilk günlerinde, yeni yeni sevinçlerle satırlara başladım ve arkadaşlarım oldu kitabın kahramanları ... Güneşi bol Antalya'da ılıman zamanlarda istanbul kokulu kitabı okuyordum... Adında da olduğu gibi küçük mucizeler dükkanı açılıyordu kitapta, fakat dükkanın ismi Bir Yumak Mutluluktu... Kitabın ismi bir yumak mutluluk olmalıymış diye düşündüm ki, henüz kitabı bitirmeden Kitap evlerinden birinde aynı yazarın, benzer kitap kapağı ile bir yumak mutluluğa rastladım:)) öncesinde kitabın diğer baskılarının ismi değişik mi acaba? Diye düşündüm inceledikten sonra anladım Okuduğum kitabın devamı olduğunu hemen aldım tabii... Ama o da sırasını beklemeliydi...

Bir Yumak Mutluluğu okumaya başladığımda, hani çok sevdiğiniz bir dizi sezon finaline girer de, onca geçen zaman sonra yeniden başlar ve sizde sevinçle izlemeye başlarsınız ya, o hisler içindeydim... Dizi demişken zaten kitap umutsuz ev kadınları dizisini (Severek izlediğim dizi)anımsatıyor... Kitabın yine sonlarına yaklaşmıştım ki kitabın devamı çıkmış:)) Allah'ım Beni bekliyor kitap bir yerlerde :)) bakalım nasıl geleceğiz gözgöze?:))


20 yorum:

  1. Ben daha okumadım onları. Her seferinde alsam mı almasam mı diye düşünüyorum kitabın önünde ama okunmayı bekleyen kitaplarım aklıma geliyor ve vazgeçiyorum. Bakalım... Ne zaman okurum kim bilir...

    YanıtlaSil
  2. Ben de gidip gelenlerdenim, alıp almamaya karar veremiyorum. Bazıları çevirisi kötü diyor, falan filan... Kitaptan zarar gelmez tabi ama nedense böyle çok satan ithal kitaplara karşı biraz temkinliyim :(

    YanıtlaSil
  3. Ben de okumuştum ilk kitabını gerçekten çok güzel :) 2. kitabı olduğunu bilmediğim Bir yumak mutluluğu görünce ben de aynı sizin gibi düşünmüştüm :) yalnız değilmişim..

    YanıtlaSil
  4. okumadım henüz ama yakında zamanda okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Aynı düşünceler vardı benim de bu kitaba karşı, bakıyordum sırası değil. Biraz daha bekle diyordum, aylardır. Yazını okuyunca okumak istedim hemen(;

    YanıtlaSil
  6. Ben de henüz almadım bu kitabı ama alıp, okumayı çok istiyorum. Olumlu eleştiriniz üzerine bu akşam ya da en geç yarın alabilirim :)

    YanıtlaSil
  7. huhu...gogle readerdan okumaya basladım ıyı kı cunku hep kayıp edıyordum sevdıgım blogları artık kayıp etmek yok..bu arada lısteme ekledım bende kıtabı :) sevgıler

    YanıtlaSil
  8. (Elif Ayvaz)
    Bazen kitaplar bize geliyor:) tıpkı bu yazının sizin karşınıza çıktığı gibi:)
    belki okumanın zamanı gelmiştir, ne dersiniz?:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. (Nesrin)
    Ben beğendim kitapları...
    Çevirisinin de samimi bir dille yazıldığı kanısındayım...
    Zamanı gelince karşınıza çıkacaktır:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. (deniz)
    Aynı duygular içinde olmak çok hoş...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. (Nar-ı Can)
    ilk iki kitabını tavsiye ediyorum,
    üçüncü kitabını da ben okumak istiyorum:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. (Miss Marmelat)
    Benzer duyguları paylaşmak güzel:)
    Belki de bu yazı size işarettir:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. (Düş Kızı)
    umarım kısa zaman içinde okursunuz...
    isteklerinizin her zaman güzellikler getirmesini dilerim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. (Kokosss ;))) kelebek)
    :))
    Beni de bulduğunuza çok sevindim...
    Güzellikler sizinle olsun...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. bende okumadım ama kitap okumayı seviyorum elimde okunmamış bir kaç kitap var bende okumak isterim sevgiler

    YanıtlaSil
  16. (Asiye VURAL)
    Okumayı sevmenin tadı eşsizdir...
    Güzel günler dilerim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Eşinizin sizin için böyle bir şey yapması ne kadar hoş ve güzel bir şey :)
    Bu arada bu kitabı ben de okumak istiyordum ne zamandır hep erteliyordum ama okuycam artık :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. (Kaybolmuş Bir Denizyıldızı)
    Teşekkürler...:)
    Umarım benim gibi siz de keyif duyarsınız okurken...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  19. Küçük Mucieler Dükkanını okuyup seven biri olarak bu kitabı da okumayı istiyorum :)

    YanıtlaSil
  20. (sevda s.)
    Aynı tat devam ediyor bu kitabında da...
    Umarım siz de severek okursunuz...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...