15 Nisan 2012 Pazar

Eşim için

Geçtiğimiz hafta bugün Fethiye'de düzenlenen fuarda Mavi Şef Ulusal Yemek Yarışması yapıldı...
Eşim (Aşçı) yarışmaya Altın Şef kategorisinde katılarak üçüncü oldu ve bronz madalya kazandı:)... Çok sevindim ve bu sevinci paylaşmak istedim... Bir haftadır yayınlayacağım, bir türlü resimleri düzenleyemedim... Ben buradan da eşime başarılarının devamını dileyerek onu tebrik ediyorum...


Eşimden söz etmişken geçen ay basında yer aldığını da belirtmek istedim:) Canım benim iyi var, iyi ki bizimle...


20 yorum:

  1. tebriklerr süperrrrrr sevinçleriniz sonsuz olsun sevgiler•♪•*♥gülümse♥*•♪•

    YanıtlaSil
  2. kutlarım, ne güzel ne gurur verici bir haber bu böyle, nice başarılar paylaşmanızı dilerim:)

    YanıtlaSil
  3. (sırrakalem)
    :) teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  4. (gülümse)
    teşekkürler:) hepimizin sevgileri
    sonsuzlukla ödüllendirilsin...

    YanıtlaSil
  5. (esrates)
    Çok naziksiniz,
    güzel dilekleriniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. (cerenim.com)
    Güzellikler görenin gözünde;
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. dilek cim kutluyorum sizi ..ailenle beraber nice saglıklı güzel günlere:)))

    YanıtlaSil
  8. (fadinin sanati)
    Canımsın,teşekkürler...
    Ben de ailenle mutluluklar ve sevgiler içinde olmanı dilerim...

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel, Allah başarılarının devamını nasip etsin :)
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler eşinize...Çok şanslısınız ne güzel eşin ahçı olması güzel güzel yemekler yapması :))

    YanıtlaSil
  11. (Nesrin)
    Teşekkürler:))
    Allah hepimize mutluluklar nasip etsin...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. (Beşparasız)
    Teşekkürler,
    :)) çok iyisiniz:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. tebrikler...Gerçekten eşin aşçı olması hem de ödüllü süper bir şans:)

    YanıtlaSil
  14. (mehtap)
    Çok naziksizin, güzel sözleriniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  15. Canım nice güzellikleri birlikte yaşamanız dileğiyle

    YanıtlaSil
  16. (Bal Yanağın Hikayesi)
    Teşekkürler, aynı dilekleri sizinle paylaşıyorum...

    YanıtlaSil
  17. tebrıkler cok sanslısınız bence:))

    YanıtlaSil
  18. (Kokosss ;))) kelebek)
    Sağol canım:)))

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...