7 Nisan 2012 Cumartesi

Yüzük Parmağı











Yüzük parmağımızla ilgili ilginç bir hikaye;
Başparmak, anne, babanızı,
İşaret parmağı, kardeşlerinizi,
Orta parmak, sizi,
Dördüncü parmak (yani yüzük parmağı), hayat arkadaşınızı,
Ve serçe parmak, çocuklarınızı temsil eder.

İlk önce avuçlarınızı birbirine bakacak şekilde açın.

Orta parmakları bükün ve sırt sırta birleştirin.
Daha sonra kalan dört parmağınızı da şekildeki gibi açıp, uç uca getirin.

Şimdi, anne babanızı temsil eden başparmaklarınızı ayırmaya çalışın...

Açılacaktır, çünkü anne babanız sizinle birlikte ömür boyu yaşamayacaktır.
Er ya da geç onlardan ayrılmak zorundasınız.

Baş parmaklarınızı önceki gibi birleştirip,

kardeşlerinizi temsil eden işaret parmaklarınızı ayırın.
Onlar da ayrılacaktır, çünkü kardeşleriniz kendi ailelerini kurup, ayrı bir hayat seçer.

İşaret parmaklarınızı birleştirip, çocuklarınızı temsil eden serçe parmaklarınızı ayırın.

Onlar da ayrılıcak, çünkü çocuklar da evlenir ve bir gün kendi hayatlarını kurar.

Son olarak serçe parmaklarınızı birleştirip,

eşlerinizi temsil eden yüzük parmaklarınızı ayırmaya çalışın.
Ayıramadığınızı görünce şaşıracaksınız.
Çünkü karı, kocalar hayat boyu bir arada yaşarlar.
İyi günde ve kötü günde...
Alıntı


17 yorum:

  1. merhaba dilek cim ,Allah herkesi yuvasında saglıklı mutlu eylesin ..sahıp olduklarınada şükretmeyi nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  2. arka fonunda çok cici olmuş ...eline saglık..))

    YanıtlaSil
  3. Bizimki ayrılıyor:(((hemde arası çok acılıyor:(((((

    YanıtlaSil
  4. canım bunu ben faceden bir videosunu görmüştüm o zamanda çok etkilenmiştim ama bence doğru birşey çünkü zamanla diğerlerinden ayrılıyoruz bir karı koca baş başa kalırız hayat bu işte
    ne demişler köroğlu ile ayvaz kaldık der yaşlılar:)
    güzel paylaşım sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bunu biliyordum çok güzel bir hikaye gerçekten :)
    Paylaştığınız içi teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok ilginç:) ilk kez okudum.

    YanıtlaSil
  7. Allah anne babalarımızla uzzunnn bir ömür
    Kardeşlerimize güzel bir aile
    Çocuklarımıza güzel hayat arkadaşları
    Bizleride eşlerimizle ayrılmadan hep mutlu etsin

    YanıtlaSil
  8. (fadinin sanati)
    Merhaba;
    Amin canım, Allah herkesin kalbindekileri nasip etsin...
    arka fon için ne güzel demişsin, ilgini çekmesine:)sevindim...
    Elifçiği kocaman öpüyoruz...
    Sevgilermle...

    YanıtlaSil
  9. (Bal Kavanozum)
    Ters birşey yapmış olabilirsiniz, fiziksel olarak ayrılması mümkün değil...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. (Tokideki Ses)
    Teşekkürler...
    paylaşımlar birlikteyken güzelleşiyor...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. (Kaybolmuş Bir Denizyıldızı)
    Değerli düşünceleriniz için ben teşekkür ederim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. (LuCkyLuKe)
    Haklısınız,
    uygulayınca daha de ilniç oluyor...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. (Bal Yanağın Hikayesi)
    Hepimiz için Amin, Amin ne güzel dualar, dilekler bunlar...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Tesadüfen girfiğim blogunuzda çok hoş bir yazı ile karşılaştım. Gerçekten etkileyici. Bunu anlatırım ben artık başka yerlerde :) Teşekkrüler.

    YanıtlaSil
  15. (Vladimir)
    Ben teşekkür ederim...
    Paylaşmanın lezzetini tadanlardansınız demek ki...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. Merhaba. Büyük kızımda bu hikayeyi öğrenmiş Foçaya girriğim de bana anlatıp uygulamamı istemişti bende Ayıramadım.hikaye doğru çıktı.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. (canan beycan)
    Merhaba:)ilginize sevindim:) ben de uyguladığımda parmaklarımı ayıramıyorum:))
    bu arada heediye çekilişinde fadinin sanati ile eşleşmişsiniz:)
    Sevindim sizin adınıza... İyi hediyeleşmeler dilerim:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...