19 Nisan 2012 Perşembe

Ümit Usta vefat etti


Ümit Sevinç namıdiğer Ümit Usta bugün saat 11:30'da Cevahir Alış Veriş Merkezi'nde danışmanlık yaptığı bir restoranın mutfağında kalp krizi geçirip vefat etti.

Ümit Usta vefat etti

Şişli Büyükdere Caddesi'ndeki İstanbul Cevahir Alışveriş Merkezi'nin 5. katında bulunan bir yemek firmasına danışmanlık yapan Sevinç, kalp krizi geçirdi. lışveriş merkezindeki görevlilerin ihbarı üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaptıkları incelemede Sevinç'in hayatını kaybettiğini tespit etti.
Yakınları tarafından alınan Sevinç'in cenazesi, yetkililerin incelemelerinin ardından otopsi yapılmak üzere Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.
''Ümit Usta'' olarak bilinen Ümit Ömer Sevinç'in, birçok mesleki eğitim programı kapsamında ve bazı medya kuruluşlarında yemek alanında eğitim, tabldot aşçılığı, soğuk mutfak, pastacılık, yiyecek hazırlama ve pişirme teknikleri gibi dersler verdiği belirtildi.

Kaynak

11 yorum:

  1. Allah (c.c.) rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  2. Çok üzüldüm. Sanırım onun tarifleriyle çok haşır neşir olduğumdan ve küçüklüğümde ekranlarda çok rastladığımdan geçmişten bir parçayı kaybetmiş gibi oldum :( Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  3. ALLAH rahmet eylesin, yapıcak bişey yok...

    YanıtlaSil
  4. Suanda ögrendım . cok uzuldum gercektende.Allah mekanını cennet eylesin.

    YanıtlaSil
  5. Ben çok üzüldüm duyunca, sanırım çocukluğumdan kalan bir karakter olması etken. Sabah kalktım aklımdaydı :(

    YanıtlaSil
  6. çok üzüldüm Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar cümleten başımız sağolsun,ben de çok üzüldüm...
    Eminim tarifleriyle hepimizin mutfağına girmiştir...
    hayırlı bir günde Rabbimin huzuruna kavuştu...
    Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  8. şimdi öğrendim üzüldüm :( allah mekanını cennet etsin!

    YanıtlaSil
  9. (Nilgün Komar)
    Amin... Ölüm kimseye yakışmıyor :(

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...